کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با تایید سولسشر؛ احتمال دوری سه ماهه پوگبا از میادین

29 آبان 1400 ساعت 14:48

گروه ورزشی: اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که احتمالا پل پوگبا نمی‌تواند برای سه ماه در میادین حضور پیدا کند.


پوگبا چند روز قبل در یکی از جلسات تمرینی اردوی تیم ملی فرانسه دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان زمین تمرین را ترک کرد و در هیچ یک از دیدارهای فرانسه در این وقفه بازی‌های ملی نیز حضور نداشت.
و اینطور به نظر می‌رسد که مصدومیت پوگبا بسیار جدی‌تر از تصور اولیه بوده و سرمربی یونایتد تایید کرده که دوری این بازیکن از میادین نه در چند هفته پیش رو، بلکه در چند ماه پیش رو است.
سولسشر در پاسخ به سوالی درباره مدت زمان غیبت پوگبا و افزایش این زمان به بیش از چند هفته گفت:« بله، فکر می‌کنم همینطور باشد. این مصدومیتی ناامیدکننده برای پوگباست و البته که دورانی ناراحت‌کننده برای او هم هست. البته من پزشک نیستم اما او نمی‌تواند بگوید که روند درمانش چقدر سریع خواهد بود. گاهی شما امید دارید که برای شش یا هفت هفته دور باشید و بدترین سناریو در مصدومیت‌هایی مثل این 10، 11 یا 12 هفته است.»
 

 
این مربی نروژی اضافه کرد:« چیزی که از آن مطمئن هستم این است که پل عزم راسخی برای بازگشت دارد و تمام تلاشش را پس از بازگشت انجام می‌دهد و آماده است که این روند درمان را با روحیه بالا آغاز کند تا بتواند قوی‌تر از قبل به میادین برگردد چون و همیشه این شخصیت را از خود نشان داده است. امیدوارم بتوانیم پس از کریسمس باز هم او را در زمین ببینیم.»
مصدومیت پوگبا در بدترین زمان ممکن برای او و منچستریونایتد رخ داد، چرا که تقویم دیدارهای پیش روی این تیم در هفته‌های آتی بسیار فشرده است و تراکم بالای بازی‌ها نیازمند حضور بازیکنان قدرتمند و آماده است.


کد مطلب: 306412

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306412/تایید-سولسشر-احتمال-دوری-سه-ماهه-پوگبا-میادین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir