به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۰۶۴۱۴

کعبی: به پرسپولیس بابت یک امتیاز تبریک می‌گویم!

گروه ورزشی: زننده گل مس رفسنجان از استحقاق تیمش برای دستیابی به برد مقابل پرسپولیس خبر داد و از این تساوی به عنوان حسرتی بزرگ یاد کرد.
کعبی: به پرسپولیس بابت یک امتیاز تبریک می‌گویم!
 مس رفسنجان روز گذشته در شرایطی که توانسته بود از پرسپولیس با گل دیدنی عقیل کعبی پیش بیفتد، در ادامه خیلی زود با یک پنالتی بازی را مساوی به پایان رساند. عقیلی کعبی که در این بازی از روی ضربه ایستگاهی تیمش را به گل برتری رسانده بود درباره تقابل با مدافع عنوان قهرمانی گفت: بازی سخت بود و پرسپولیس در این دیدار خیلی خوش‌شانس بود. ما می‌توانستیم با  اختلاف 2 یا 3 گل نتیجه را به نفع خودمان تغییر دهیم اما نشد و بد شانسی آوردیم. تبریک می‌گویم به تیم خوب پرسپولیس که تک امتیاز بازی را گرفتند!
وی با اشاره به موقعیت‌های تیمش در این بازی گفت: کاملا هدفمند بازی را دنبال کردیم و قطعا شانس در این بازی دخیل بود که نتوانستیم از فرصت‌ها به خوبی سود ببریم و به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. با این حال کادرفنی خوشبختانه از عملکرد بازیکنان راضی هستند اما برای ما این تساوی یک حسرت بزرگ بود که می‌توانست یک برد شیرین را برای ما در پی داشته باشد.
مدافع مس رفسنجان درخصوص گلزنی‌اش در این دیدار گفت: خدا را شاکرم که با زحمات بچه‌ها توانستم دروازه پرسپولیس را باز کنم، نتیجه یک کار تیمی بوده و از تک تک بچه‌ها، مربی و کادر محترم فنی ممنونم. وقتی زاویه ضربه ایستگاهی را دیدم، از محسن آذرپاد خواستم که توپ را کمی جلو بیندازد و موقعیت بهتر شود که خوشبختانه ضربه‌ام به ثمر رسید تا تیم ما به حداقل استحاق خود در این بازی برسد. 
کعبی درباره عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما آماده‌ی بازی بودیم. هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ بدنی. همه‌ی بچه‌ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند. همانطور که مشاهده کردید موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد اما در این بازی به آنها فرصت چندانی ندادیم ولی ما دو موقعیت صد در صد داشتیم که منجر به گل نشد. امیدوارم در بازی برگشت مقابل این تیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها