به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۰۶۴۱۵

ژاوی: امشب برای همه، سورپرایزهایی دارم

گروه ورزشی: ژاوی در نشست خبری دربی کاتالونیا از احتمال تغییر در ترکیب اصلی تیم صحبت کرد.
ژاوی: امشب برای همه، سورپرایزهایی دارم
امشب در نوکمپ دربی کاتالونیا بین بارسا و اسپانیول برگزار خواهد شد که اولین حضور ژاوی روی نیمکت آبی اناری ها نیز محسوب می شود.
اسطوره بارسا از این بازی مربیگری در باشگاه کاتالان را شروع خواهد کرد و باید دید بارسا چه نتیجه ای کسب می کند. بارسا در حال حاضر با یک بازی کمتر، 11 امتیاز با سوسیداد صدرنشین فاصله دارد.
 
 
 
ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:« در مورد ترکیب اصلی تصمیم نگرفته ام و همه چیز به آخرین تمرین بستگی دارد. احتمالا سورپرایزهایی را شاهد باشیم. پس از تمرین نهایی در مورد ترکیب اصلی به جمع بندی می رسم. آرام هستم و مثبت فکر می کنم. شاد و هیجان زده ام و بازگشت به نوکمپ، جایی که همیشه خانه ام بود، واقعا حس فوق العاده ای دارد. الان استرس کمتری نسبت به دوران فوتبالم دارم. معقدم فوتبالیست بودن دشوارتر از کار مربیگری است.»
 

 
ژاوی در مورد گاوی ستاره 17 ساله ملی پوش بارسا گفت:« اینکه در چه پستی از گاوی استفاده خواهم کرد، مشخص نیست. او قابلیت بازی در چند پست مختلف را دارد. گاوی برای من بازیکنی کلیدی است و هرچند هنوز سن کمی دارد ولی توانسته در بازی های بزرگ تفاوت ها را رقم بزند.»
 

 
بازگشت دنی آلوز:« او به ما چیزهای زیادی اضافه خواهد کرد. آلوز یک برنده است و به ما روحیه پیروزی اضافه می کند. جذب او باری به هر جهت نبود. بازی هایش را دیده بودم و می دانم که روی فرم است. با دنی هم تیمی بوده ام و در پست خودش هنوز از بهترین هاست. افسوس که تا ژانویه مجوز بازی برای ما را نخواهد داشت.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها