به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۰۶۴۱۸

رضایی: حسینی و مظاهری برادرم هستند، نه رقیب

گروه ورزشی: دروازه‌بان استقلال از اعتماد فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور تشکر می‌کند؛ او می‌گوید حسینی و مظاهری مانند برادر بزرگتر حمایتش می‌کنند.
رضایی: حسینی و مظاهری برادرم هستند، نه رقیب
جدا از اتفاقات معمول بازی روز گذشته استقلال و نساجی یکی از مسائل ویژه و غافلگیرکننده این بازی حضور علیرضا رضایی درون دروازه آبی های پایتخت بود. در شرایطی که خیلی ها تصور می‌کردند از بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری یک نفر دروازه بان آبی ها مقابل نساجی باشد اما فرهاد مجیدی تصمیم گرفت رضایی 22 ساله اولین بازی اش را برای استقلال انجام بدهد.
رضایی در مصاف دیروز استقلال عملکرد خوبی هم داشت و با دریافت چند توپ وگرفتن موقعیت های حریف مانع از باز شدن دروازه اش شد تا هواداران نسبت به ظهور یک دروازه بان آینده دار در تیم شان امیدوار شوند. او که سال گذشته در پیکان شرایط خوبی را تجربه کرده بود حالا امیدوار است در استقلال نیز بتواند پیشرفت کند و به یک دروازه بان باتجربه تبدیل شود.
علیرضا رضایی بعد از انجام اولین بازی اش برای استقلال گفت و گویی را با ورزش سه انجام داده که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:
 
**موقعیت هایمان مقابل نساجی گل نشد
بازی خوبی مقابل نساجی انجام دادیم. ما در این دیدار شایسته برد بودیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و گلی نزدیم. انشاالله که در آینده جبران خواهیم کرد. خوشحالم که هواداران به ورزشگاه آمدند و اولین بازی من هم مصاف با این اتفاق شده بود.
 
**از اعتماد آقا فرهاد و آقابهزاد تشکر می‌کنم
حضور در ترکیب استقلال اول لطف خدا بود و بعد اعتماد آقای مجیدی و آقای غلامپور. آقا فرهاد و آقابهزاد لطف داشتند و اعتماد کردند و جا دارد از زحمات شان تشکر کنم. من هم تلاش می‌کنم که در هر شرایطی این محبت شان را جبران کنم و امیدوارم موفق باشم.
 

 
**خوشحالم اولین بازی ام با حضور هواداران بود
طبیعتا حضور در ترکیب تیم بزرگ استقلال یک حس خوب و ویژه برای هر بازیکنی است. بسیار خوشحالم که اولین بازی ام را وقتی انجام دادم که هواداران به ورزشگاه برگشتند. من تا به حال تجربه بازی کردن در ورزشگاهی که هوادار دارد را نداشتم، خداراشکر که این اتفاق افتاد. حس خوبی است که در ورزشگاهی بازی کنی که تماشاگران حضور داشتند و تشویقت می‌کنند. این اتفاق برایم بسیار خاص بود و امیدوارم بتوانم در ادامه این مسیر روند رو به رشدی را ادامه بدهم و کمک حال تیمم باشم.
 
**من رقابتی با حسینی و مظاهری ندارم
واقعیت این است که من با سیدحسین حسینی و رشید مظاهری رقابتی ندارم. این عزیزان آنقدر بزرگ هستند که نیاز به تعریف من نداشته باشند. همه ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و کادرفنی تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند. هرتصمیمی هم آقافرهادو کادرفنی اتخاذ می‌کنند، ما استقبال می‌کنیم. قطعا همه تلاش می‌کنند که بهترین اتفاقات برای استقلال رخ بدهد. حسینی و مظاهری ملی پوش بوده‌اند و من از آنها چیزهای زیادی را یاد می‌گیرم. از آقای غلامپور هم بسیار تشکر می‌کنم که همیشه مرا شرمنده کردند و امیدوارم بتوانم در کنار این بزرگان روز به روز پیشرفت کنم.
 
**مظاهری و حسینی مثل برادر هوایم را دارند
قبل از بازی هم آقای مظاهری و هم آقای حسینی با من صحبت کردند. وقتی ترکیب تیم اعلام شد آنها به من روحیه دادند و واقعا از بزرگی این دو دروازه بان لذت بردم. ممنونم که حواسشان به من هست و من هم به عنوان برادر کوچکتر سعی می‌کنم از تجربیات شان استفاده کنم و شرایطم را بهبود ببخشم.
 
**برای ادامه حضور در ترکیب تلاش می‌کنم
طبیعتا سعی من بر این است که بازهم در ترکیب استقلال قرار بگیرم. البته که اصلا در تیم بزرگی مثل استقلال مهم نیست چه کسی بازی کند. هرکس در ترکیب باشد برای موفقیت تیم تلاش می‌کندو هرکس بیرون بنشیند برای موفقیت تیم دعا خواهد کرد. من تلاش می‌کنم که روز به روز پیشرفت کنم و انشاالله با حمایت هواداران این اتفاق می‌افتد.
 
 

 
**پیام های هواداران مرا شرمنده کرد
از هواداران استقلال بسیار تشکر می‌کنم که از شب گذشته بسیار مرا مورد محبت خود قرار دادند و شرمنده‌ام کردند. واقعا پیام هایی برای من ارسال کردند که وظیفه ام را سنگین تر می‌کند. از محبت عزیزان ممنونم و امیدوارم در کنار آنها بتوانم کارهای مهم تری انجام بدهم.
 
**چرا شماره 98؟
شماره پیراهن من به خاطر یکی از دوستانم است. آقای دکتر علیزاده یکی از دوستان من است که بسیار کمک و راهنمایی کرده و می‌کند. من به احترام ایشان که علاقه خاصی به شماره 98 دارد، این شماره را برتن می‌کنم تا به نوعی زحماتی که برایم کشیده‌اند را بتوانم جبران کنم.
 
 

 
**تحت تاثیر شخصیت بزرگ مجیدی قرار گرفتم
شما می‌دانید حضور در ترکیب استقلال برای دروازه بانی که تازه به این تیم آمده، کار راحتی نیست. جا دارد از اعتماد فرهاد مجیدی تشکر کنم. من از روزی که به استقلال آمدم، واقعا تحت تاثیر شخصیت بزرگ ایشان قرار گرفتم. او خیلی وقت ها کارهایی انجام داده که امیدوارم بتوانم روزی درباره اش صحبت کنم. واقعا چیزهای زیادی از مجیدی یاد می‌گیرم و بسیار خوشحالم که در اولین سال حضور در استقلال با او کار می کنم.
 
**تعطیلی دو هفته ای روی روندمان تاثیر گذاشت
متاسفانه در دو بازی گذشته با وجود شایستگی که داشتیم نتوانستیم برنده از زمین خارج شویم. شک نکنید تیم ما با شرایطی که دارد، در آینده بهتر نتیجه می‌گیرد. به هر حال تعطیلی دو هفته ای لیگ در روندمان تاثیرگذار بود اما در آینده شرایط فرق خواهد کرد. ما هنوز بالای جدول هستیم و امیدوارم در آینده این دو بازی را جبران کرده و با کسب پیروزی هواداران را خوشحال کنیم.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها