به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۳۰۶۴۱۹

بارش باران در تهران از فرداشب

بارش باران در تهران از فرداشب
گروه جامعه: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران ازفردا شب تا صبح سه شنبه (۳۰ آبان تا ۲ آذرماه) در بعضی ساعات وزش باد و بارش باران پیش‌بینی‌ می‌شود.به گزارش ایسنا بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده وضعیت جوی استان تهران با پایداری و سکون نسبی جو، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد همراه با انباشت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.
 
از بعدازظهر یکشنبه (۳۰ آبان ماه) با نفوذ سامانه بارشی، به‌تدریج افزایش ابر و از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۳۰ آبان تا ۲ آذرماه) در بعضی ساعات وزش باد، رگبار پراکنده باران و در بخش‌های شمالی گاهی بارش باران و برف مورد انتظار است.

از دوشنبه (اول آذرماه) انباشت آلاینده‌های جوی به‌تدریج کاهش می یابد و در روز سه‌شنبه (۲ آذرماه) وزش باد نسبتا شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی استان، کاهش ابر و بهبود کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و برای چهارشنبه (۳ آذرماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از چهارشنبه شب به دلیل پایداری نسبی جو، انباشت تدریجی آلاینده‌ها و گاهی کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد مورد انتظار است.

همچنین طی سه روز آینده در اغلب نواحی استان روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمترین دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ آبان ‌ماه) نیمه‌ابری و همراه با غبار محلی، گاهی ابری و وزش باد با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی ‌روز دوشنبه (اول آذرماه) ابری و همراه با غبار صبحگاهی و گاهی بارش باران و وزش باد  با حداقل دمای ۶  و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: بارندگی تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها