کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آلگری: هرگز پنالتی‌ها را نگاه نمی‌کنم

30 آبان 1400 ساعت 10:59


گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی ۲ بر صفر مردانش در خانه لاتزیو گفت دو پنالتی منجر به برد بیانکونری را تماشا نکرده است. تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (شنبه) در هفته سیزدهم سری A ایتالیا با دو پنالتی که لئوناردو بونوچی آنها را به گل تبدیل کرد موفق شد میزبان خود لاتزیو را شکست دهد.ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بیانکونری اما گفت که هیچ یک از دو گل را ندیده است، چرا که هنگام زده شدن آنها پشت خود را به زمین بازی کرده و به زمین چشم دوخته است.
 

آلگری در پایان بازی به شبکه DAZN گفت: من هرگز پنالتی‌ها را تماشا نمی‌کنم. بازی خوبی انجام دادیم اما بیش از اندازه موقعیت‌های گلزنی‌مان را هدر دادیم. یوونتوس تیمی با پتانسیل فوق‌العاده است و این قابلیت را دارد که خودش را به دروازه حریف برساند اما به آنجا که می‌رسد عجولانه تصمیم می‌گیرد.آلگری در ادامه گفت که از دست دژان کولوسفسکی که در دقیقه 15 به جای دانیلو به میدان رفت ناراحت است چرا که این بازیکن سوئدی در انتهای بازی یک موقعیت خوب یوونتوس برای گلزنی را خراب کرد.

سرمربی بانوی پیر افزود: شما با توپ به سمت پرچم کرنر می‌روید و سعی نمی‌کنید هیچ‌کسی را دریبل بزنید. این‌ها چیزهایی است که باید یاد گرفت. بازیکنان ما همیشه می‌خواهند کار خودشان را سخت کنند و با پشت پا پاس بدهند یا یک حرکت انفرادی انجام دهند که به نظر من این حرکات غیرضروری است و فقط موقعیت‌ها را هدر می‌دهند. کولوسفسکی هم بازی را برای خودش سخت کرد. او باید در محوطه جریمه رقبا تأثیرگذارتر ظاهر شود. او چند موقعیت داشت و می‌بایست قبل از انجام هر حرکتی به آن فکر می‌کرد و بعد تصمیم درست را می‌گرفت.

بازی یوونتوس و لاتزیو تقابل دو مربی بود که یکی از آنها در یوونتوس به رویکرد تدافعی مشهور است و دیگری مائوریتزیو ساری که بازی مالکانه و هجومی را ترجیح می‌دهد.آلگری درباره این مقایسه هم گفت: این فقط یک بازی میان یوونتوس و لاتزیو بود نه مصاف آلگری و ساری اما خب قبول دارم که فوتبال استراتژی هم می‌خواهد. لحظاتی از بازی هست که شما باید حفظ توپ کند، لحظاتی دیگر باید ضدحمله بزنید و لحظاتی هم هست که باید دفاع کنید. من فکر می‌کنم که لاتزیو تلاش داشت 70 - 80 درصد از زمان بازی توپ را نگه دارد اما ما در همان 46 درصد زمان تملک‌‌مان بر توپ عملکرد خوبی داشتیم و به نظرم هرچه بگذرد بهتر هم می‌شویم. این‌ها چیزهایی است که در گذر زمان و با انجام بازی‌ یاد می‌گیرید.


کد مطلب: 306536

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306536/آلگری-هرگز-پنالتی-ها-نگاه-نمی-کنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir