به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۰۶۵۳۷
کنعانی:

در مورد اسکوچیچ، آمار همه چیز را نشان می‌دهد

در مورد اسکوچیچ، آمار همه چیز را نشان می‌دهد
گروه ورزشی: مدافع تیم ملی فوتبال می‌گوید که سرمربی این تیم زحمت زیادی می‌کشد و آمار و نتایج گویای همه چیز درباره دراگان اسکوچیچ است. محمدحسین کنعانی‌زادگان در ارتباط با دو پیروزی تیم ملی برابر لبنان و سوریه عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از این دو بازی 6 امتیاز بگیریم. در هر دو بازی شرایط نامناسب زمین چمن کار ما را سخت کرده بود، خصوصا در بازی با لبنان که وزش باد همه چیز را به هم ریخته بود. خدا را شکر که توانستیم دو برد دلچسب به دست بیاوریم. سوریه تیم پرقدرتی بود و دیدید که در بازی با کره جنوبی چند موقعیت روی دروازه حریف خلق کرد و حتی کره در دقایق پایانی به گل رسید.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه کادر فنی آنالیز خوبی از لبنان و سوریه داشت و توانستیم دو فینال مهم را پشت سر گذاشته و 90 درصد صعود خودمان را به جام جهانی قطعی کنیم. امیدوارم در بازی بعدی که میزبان هستیم با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

مدافع تیم ملی در خصوص اظهارنظر برخی از کارشناسان و مربیان فوتبال ایران که صعود به جام جهانی را دستاورد بزرگی قلمداد نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: نظر آنها برای من قابل احترام است ولی نمی‌توان گفت که صعود به جام جهانی راحت است. اگر چنین موقعیت خوبی را پیدا کرده‌ایم دلیلش این است که زحمت و سختی کشیدیم و باید این را قبول کرد که در فوتبال هیچ تیمی از پیش بازنده نیست. کار ما در بازی با لبنان گره خورده بود و تا دقیقه 90 از حریف عقب بودیم و این نشان می‌دهد همه تیم‌ها در اندازه خودشان قوی هستند.

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد تیم ملی باید به فکر صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2022 باشد، گفت: طبیعتاً باید دنبال پیشرفت باشیم و به این موضوع امیدوار هستیم که در جام جهانی به مرحله حذفی هم صعود کنیم. صعود به جام جهانی هم آسان نیست و هدف ما این است که با رفتن به جام جهانی و کسب نتایج درخشان دل مردم ایران که از لحاظ اقتصادی در شرایط سختی هستند را شاد کنیم.

وی در خصوص پست مشترکی که بازیکنان تیم ملی بعد از بازی با سوریه منتشر کردند،‌ گفت: تمایل چندانی ندارم که در خصوص این موضوع صحبت کنم.مدافع تیم ملی در ارتباط با این موضوع که برخی همچنان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را مورد انتقاد قرار می‌دهند، اظهار داشت: در این مدت چیزهای زیادی از اسکوچیچ یاد گرفتم و اگر هم حرفی می‌زنم دلیلش این نیست که بازیکن فیکس تیم ملی هستم. در همه جای دنیا اگر بخواهند در مورد یک مربی نظر بدهند به عملکردش نگاه می‌کنند. اسکوچیچ بعد از قبول هدایت تیم ملی فقط در یک بازی به تساوی رسید و بقیه بازی‌ها را بردیم. همه نقدها قابل احترام است و هر فردی می‌تواند نظر خودش را بگوید اما در مورد اسکوچیچ آمار همه چیز را نشان می‌دهد.

کنعانی‌زادگان افزود: اسکوچیچ به معنای واقعی برای موفقیت تیم ملی وقت می‌گذارد و حتی ممکن است فیلم بازی حریفان را 10 بار نگاه کند. گاهی اوقات این اتفاق رخ می‌دهد که او سر میز ناهار یا شام حاضر نمی‌شود و بیشتر روی کارش وقت می‌گذارد. اسکوچیچ به معنای واقعی برای تیم ملی زحمت می‌کشد.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس تیم سابقش و اینکه آنها در 5 هفته ابتدایی نتوانستند چندان توقعات را برآورده کنند، گفت: همچنان طرفدار پرسپولیس هستم و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و این تیم فقط سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. امیدوارم همکاری‌های لازم با پرسپولیس صورت بگیرد و هر چه زودتر پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود تا پرسپولیس بتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند. معتقدم پرسپولیس برای ششمین بار پیاپی قهرمان می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها