کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رابط:

مجیدی بین جوان‌های تیم محبوب است

30 آبان 1400 ساعت 12:04


گروه ورزشی: بازیکن جوان آبی‌پوشان تهران می‌گوید در این تیم مانده تا بجنگد و کمک فرهاد مجیدی به جوان‌ها بیش از هر چیزی دلش را قرص می‌کند.به گزارش ورزش سه، فردین رابط، بازیکنی که محصول آکادمی استقلال است و بعد از تحمل سختی های فراوان توانست نام و نشانی برای خود در فوتبال دست و پا کند.وینگر جوان استقلال که پیش از فصل احتمال جدایی اش شنیده می‌شد بعضی از موضوعات را برای اولین بار در این مصاحبه بازگو می کند که خواندنش خالی از لطف نیست. گفت و گو خبرنگار ما با رابط را بخوانید:
 

امیدوار بودن به نظر مثبت کادر فنی
قراردادم را به مدت ۴ سال دیگر با استقلال تمدید کردم و در بازی های پیش فصل هم خوب کار کردم‌. استقلال از لحاظ مهره بازیکنان بسیار خوبی دارد و دو خارجی نیز جذب کرده‌ایم ولی این موضوع نیز جلوی جوانگرایی در استقلال را نگرفته و جوان‌ها دارند بازی می‌کنند و این یک نکته مثبت برای ما است. امیدوارم در بازی‌های آینده نظر کادرفنی روی من مثبت باشد و به ما هم بازی برسد.تیم یک دل و یک دستی داریم.کادر فنی بسیار خوبی داریم. آقای مجیدی پین و مصطفوی با قدرت دارند زحمت می‌کشند و استقلال رو به جلو کار میکند که حاصل زحمات این عزیزان و کل مجموعه است.

ترافیک زیاد است اما تلاش می کنم
من در وینگر چپ و راست می توانم به میدان بروم و هم پستی های من سبحان خاقانی، بابک مرادی، امیرحسین حسین زاده و ... هستند و ترافیک در پست من کلا زیاد است ولی برای رسیدن به ترکیب اصلی تمام تلاشم را می کنم.

می مانم و می جنگم
زمانی که سال گذشته به نفت مسجد سلیمان رفتم به عنوان سهمیه لیگ برتری جابجا شدم و به استقلال آمدم همچنین می خواستم جدا شوم اما این اتفاق نیفتاد زیرا سهمیه لیگ برتری همه تیم‌ها پر بود. من هم برای جنگیدن در استقلال ماندم و در تمرینات بسیار زیاد کار کردم و از شرایطم در حال حاضر راضی هستم. تمام تلاشم این است که بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و حداکثر استفاده از من بشود.

از شرایط ناراضی نیستم
وی در پاسخ به این سوال که چرا در لیست ۱۸ نفره در دیدار با نساجی نبود گفت: همانطور که گفتم استقلال امسال تیم پر مهره ای دارد و بهترین بازیکنان ایران داخل این تیم هستند. من با داشتن ۲۰ سال سن جوانترین بازیکن این تیم هستم. از شرایط ناراضی نیستم و هر روز بیشتر تلاش می کنم تا بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و انشاالله در آینده شرایط به نوعی پیش برود که از من هم استفاده شود.

اولین بار است این حرف ها را می زنم
آقای مجیدی مربی خیلی خوبی است و به همه جوان ها کمک کرده و به شخصه به من هم خیلی کمک کرد. سال اولی که به استقلال آمدم آقا فرهاد از نظر مالی کمک کرد و در آخرین بازی لیگ مقابل نساجی من را ۵ دقیقه بازی داد و اینگونه اولین بازی لیگ برترم رقم خورد و به نظر من آقای مجیدی شخصیت بزرگی دارد. اکثر بازیکنان جوان الگویشان آقای مجیدی است مثل آرش رضاوند که با شماره پیراهن او در ورزشگاه ها توپ زده. آقا فرهاد بین جوان‌ها خیلی محبوب است چون واقعا به امثال ما کمک مل کند.۲,۳ سال است در استقلال حضور دارم و هر موقع آقای مجیدی در این تیم بوده همه جوره به جوانها کمک کرده از پاداش دادن به جوان ها در تمرینات بگیرید تا کمک از جیب خودش به آن ها. اولین سالی که به تیم بزرگسال آمدم آقای مجیدی از جیبش به من کمک کرد تا بتوانم در هتل اقامت بگیرم و این موضوع اولین بار است که بازگو می‌کنم. زمانی که از پایه های استقلال به بزرگسال آمدم جا و مکان نداشتم و این موضوع را با او در میان گذاشتم و آقای مجیدی مبلغی را از حساب شخصی اش به کارت من واریز کرد و به من گفت موقتاً در هتل بمان تا یک جایی را برای اقامتت فراهم کنیم و من همان جا بود که به بزرگی ایشان بیشتر پی بردم و مطمئن هستم فقط من نبودم و به تمام جوان ها به هر نوع شده کمک کرده و باید بگویم فرهاد مجیدی شخصیت بزرگی دارد.

آجورلو شخصا تولدم را تبریک گفت
امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم. استقلال قطعا به روز های خوبش بر می گردد و الان هم شرایطش خوب است و از لحاظ مدیریتی هم از آقای آجورلو تشکر می کنم او روز تولدم یعنی ۷ آبان به من زنگ زد تا به حال ندیدم مدیران عامل دیگر در استقلال به جوان ها زنگ بزنند اما سردار با شماره شخصی اش تماس گرفت و تولدم را تبریک گفت و این موضوع خیلی خوشحال کننده بود . انشاالله با مدیریت عالی ایشان امسال برای قهرمانی می جنگیم.

حس فردین رابط به حضور هوادار
در پایان این نکته را بگویم که از حضور هواداران در بازی مقابل نساجی در ورزشگاه بسیار خوشحال شدیم. خودم روی سکوها حضور داشتم، از وقتی که من به فوتبال آمدم کرونا بود و هواداران را ندیدم و خیلی دوست داشتم که آنها را از نزدیک ببینم فکر می‌کنم ۵ هزار نفر هوادار به استادیوم آمده بودند و من که روی سکو بودم داشتم کیف میکردم و حس خیلی قشنگی است.آدم دوست دارد وقتی هوادار در ورزشگاه حضور دارد بازی کند. آنها با تشویق هایشان برای استقلال سنگ تمام گذاشتند.


کد مطلب: 306552

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306552/مجیدی-بین-جوان-های-تیم-محبوب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir