به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۳۰۶۵۷۸

۴ امتیازی که بلای جان استقلال می‌شود!

۴ امتیازی که بلای جان استقلال می‌شود!
گروه ورزشی:ممکن است ۴ امتیازی که مجیدی و شاگردانش در ۲ بازی اخیر استقلال از دست دادند، در هفته‌های پایانی لیگ معادلات را برای آبی‌پوشان پیچیده کند. شاگردان فرهاد مجیدی در جدال با نساجی قائمشهر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، مقابل این تیم متوقف شدند تا میزان امتیازات از دست رفته این تیم در پنج هفته اخیر به عدد چهار برسد. هرچند استقلالی‌ها به واسطه سه پیروزی ابتدای فصل خود همچنان در جمع تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی حضور دارند، اما این صدرنشینی به اعتقاد کارشناسان برای شاگردان مجیدی کاذب خواهد بود و دوام چندانی برای آبی‌پوشان پایتخت ندارد.

از دست رفتن چهار امتیاز می‌تواند زنگ خطر جدی برای مجیدی و کادر فنی او باشد، به ویژه در این فصل که هواداران استقلال توقع موفقیتی بزرگ از آن‌ها دارند و معتقدند با هماهنگی به وجود آمده میان تیم مدیریتی و فنی استقلال زمینه موفقیت فراهم شده؛ به همین دلیل آبی‌ها باید ناکامی‌های فصول اخیر خود را جبران کنند تا پس از مدت‌ها عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورند.

شاید در برهه فعلی دیگر تیم‌های مدعی لیگ از نظر جایگاه پائین‌تر از استقلال باشند، اما تیمی که سودای قهرمانی دارد نباید به این سادگی موقعیت‌های پیش روی خود را از دست دهد و فرصت سوزی کند. آبی‌های پایتخت شاید امروز به واسطه توقف مدعیان بالاتر از آن‌ها ایستاده باشند، اما باید به این مساله نیز توجه داشت که هنوز بازی‌های سخت و طاقت فرسای استقلال فرا نرسیده و در صورت تداوم این فرصت سوزی به راحتی شانس کسب عنوان قهرمانی از دست خواهد رفت.

فرهاد مجیدی و همکاران او در کادر فنی استقلال باید این حقیقت را به تیم منتقل کنند، تیمی در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد که به راحتی موقعیت سوزی نکند، اگر این واقعیت برای تیم تبیین شود، آنگاه بازیکنان به سادگی از کنار موقعیت‌های به وجود آمده عبور نمی‌کنند و با مسئولیت پذیری بیشتری در زمین ظاهر خواهند شد.
منتقدان بر این باورند، ممکن است چهار امتیازی که مجیدی در دو بازی اخیر استقلال از دست داد، در هفته‌های پایانی لیگ به شدت معادلات را برای آبی‌پوشان پیچیده کند و سرنوشت آن‌ها را به شکل دیگری رقم بزند تا رویای قهرمانی آبی‌های در فصلی که همه شرایط مهیاست نیز نقش بر آب شود و استقلال دوباره سایه ناکامی را روی سر خود ببیند.
مرجع : میزان
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها