کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برادر بازیگر هالیوودی جوکر بعدی سینما را لو داد

30 آبان 1400 ساعت 14:14


گروه فرهنگی:برادر بری کیوگن، بازیگر جوان هالیوود بازیگر نقش بعدی جوکر در سری فیلم های بتمن را لو داد.برادر بری کیوگن بازیگر ۲۹ ساله ایرلندی سینما احتمالا به صورت اتفاقی نقش برادرش را در فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی مت ریوز فاش کرد.
 

اریک کیوگن، برادر این بازیگر ایرلندی به این شایعه که قرار است بری کیوگن در نقش جوکر بازی کند پاسخ داد و گفت: بالاخره، برادر من نقش جوکر را در فیلم جدید «بتمن» بازی می‌کند.در حالی که این ادعا نمی‌تواند خبری را تأیید کند، شایعات زیادی پیرامون بازی این بازیگر در نقش جوکر وجود دارد. منبعی هم که نمایش آزمایشی فیلم «بتمن» را دیده است، از حضور بری کیوگن در ۵ ثانیه از فیلم را تأیید کده است و به این ترتیب، ممکن است که شاهد حضور پررنگ‌تر او در سری‌های بعدی از فرنچایز «بتمن» باشیم.

اگر این خبر درست باشد، باید گفت که این بازیگر جوان کار سختی را بر عهده خواهد داشت چراکه ستارگان بزرگ سینمای جهان در فیلم‌های متعددی از «بتمن» نقش این ضد قهرمان دنیای دی‌سی را بازی کرده‌اند و او باید پا جای قدم‌های بزرگان بگذارد.

جک نیکلسون، زنده یاد هیث لجر، جرد لتو و واکین فینیکس همگی از صاحب‌نام‌های هالیوود هستند که پیش از این نقش جوکر را بازی کرده‌اند و هیث لجر تنها بازیگری است که دیگر بازیگران این نقش را با او مقایسه می‌کنند چراکه او بهترین جوکر بود که در فیلم «شوالیه تاریکی» اثر مشهور کریستوفر نولان حضور داشت.


کد مطلب: 306608

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306608/برادر-بازیگر-هالیوودی-جوکر-بعدی-سینما-لو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir