کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرمربی بارسلونا و تکذیب یک شایعه عجیب

30 آبان 1400 ساعت 14:22

گروه ورزشی: ژاوی، سرمربی جدید بارسلونا مدعی شد هنوز خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال قطعی نیست.


چند هفته قبل و در جریان دیدار دو تیم بارسلونا و آلاوس در رقابت های لالیگا بود که سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی و 34 ساله کاتالان ها دچار مشکل قلبی شده و زمین را ترک کرد. در ادامه باشگاه بارسلونا اعلام کرد این بازیکن حدود سه ماه قادر به بازی کردن نیست و در ادامه و بعد از بررسی شرایط سرخیو آگوئرو، امکان بازگشت او به مستطیل سبز بررسی خواهد شد.
 

 
اما دیروز نشریات نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کردند خداحافظی این بازیکن از فوتبال قطعی شده و سرخیو آگوئرو هفته آینده در یک نشست خبری این موضوع را رسما اعلام خواهد کرد. اما بعد از اولین حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا برابر اسپانیول که با برتری بلوگرانا با یک گل  همراه بود، او اعلام کرد بارسلونا همچنان امیدوار به بازگشت سرخیو آگوئرو به زمین فوتبال خواهد بود. 
ژاوی در پایان دیدار مقابل اسپانیول گفت: "من در مورد شرایط سرخیو آگوئرو چیز جدیدی نمی دانم. روز گذشته با او صحبت کردم و به نظر شرایط سرخیو آگوئرو آرام بود. شایعاتی که در مورد قطعی شدن خداحافظی این بازیکن از فوتبال شنیده شده صحت ندارد. باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد. اما ما هنوز امیدواریم که سرخیو آگوئرو بتواند به میادین بازگشته و باز هم فوتبال بازی کند."


کد مطلب: 306615

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306615/سرمربی-بارسلونا-تکذیب-یک-شایعه-عجیب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir