کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار بایرن مونیخ؛ واکسن نزدن= مجازات شدید!

30 آبان 1400 ساعت 14:55

گروه ورزشی: باشگاه بایرن مونیخ قوانین سفت و سختی برای بازیکنان واکسینه نشده خود در نظر گرفته است.


 پنج بازیکن واکسینه نشده بایرن جاشوا کیمیچ، سرژ گنابری، جمال موسیالا، اریک ماکسیم چوپو موتینگ و میکائل کویزانس هستند. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد به این پنج بازیکن دستور داده شد که روز پنجشنبه ساعت 9 صبح راهی کمپ باشگاه شده و در جلسه مدیران بایرن مونیخ شرکت کنند.
 
با بدتر شدن اوضاع و شدت یافتن قوانین قرنطینه، روسا می خواستند با بازیکنان صحبت کرده و آنها را از قوانین جدید آگاه کنند. به این بازیکنان اعلام شده که در طول دوران قرنطینه دستمزدی دریافت نخواهند کرد و از آنها خواسته شده نه تنها به فکر خود، بلکه به فکر باشگاه نیز باشند.
 

 
روسای بایرن مونیخ تاکید کردند که این حق بازیکنان است که واکسینه نشوند، اما در این شرایط باشگاه نیز حق دارد که در صورت رفتن بازیکنان به قرنطینه، از پرداخت حقوق خودداری کند.
 
به عنوان مثال جاشوا کیمیچ با دریافت دستمزد سالانه 20 میلیون یورویی با احتساب پاداش، در صورت حضور دو هفته ای در قرنطینه به معنای 384 هزار یورو در هفته و 768 هزار یورو در دو هفته ضرر می کند. همچنین سخت گیری های بیشتر در آینده نیز منتفی به نظر نمی رسد و ممکن است بازیکنان واکسینه نشده در طول تمرین از هم تیمی های خود جدا شوند.
 
جالب اینجاست بازیکنان از قوانین جدید مدیران بایرن مونیخ به شدت شگفت زده شدند. آنها تصور می کردند که روسای باشگاه فقط قصد دارند آنها را متقاعد کنند که واکسن بزنند، اما بحث دستمزد و صحبت از احتمال جدا تمرین کردن آنها را غافلگیر کرد. نکته غیرمنتظره دیگر این بود که اقدامات انجام شده توسط باشگاه با تایید بقیه اعضای تیم مواجه شد و این یعنی باقی بازیکنان نیز خواهان واکسن زدن این پنج نفر هستند.


کد مطلب: 306639

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306639/هشدار-بایرن-مونیخ-واکسن-نزدن-مجازات-شدید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir