به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۳۰۶۶۴۱

پیش‌بینی آلودگی هوای تهران علیرغم بارش باران

پیش‌بینی آلودگی هوای تهران علیرغم بارش باران
گروه جامعه: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، علیرغم نفوذ سامانه بارشی به دلیل نبود وزش باد موثر کماکان تا صبح فردا (اول آذرماه) در مناطق پرتردد شهری ماندگاری غبار محلی مورد انتظار است.به گزارش ایسنا بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان از بعدازظهر امروز (۳۰ آبان ماه) تا صبح سه شنبه (۲ آذرماه) با نفوذ سامانه بارشی نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات به‌ویژه روز دوشنبه (اول آذرماه) همراه با بارش باران و وزش باد گاهی با وقوع رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات با بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می شود اما علیرغم نفوذ سامانه بارشی به دلیل نبود وزش باد موثر کماکان تا صبح فردا (اول آذرماه) در مناطق پرتردد شهری ماندگاری غبار محلی مورد انتظار است.
 
در روز سه شنبه (۲ آذرماه) با خروج سامانه بارشی کاهش ابرناکی همراه با وزش باد نسبتا شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود. از چهارشنبه (۳ آذرماه) به‌تدریج با پایداری نسبی جو روند افزایش آلاینده‌های جوی شروع می‌شود و در روز پنجشنبه (۴ آذرماه) در نواحی پرتردد پدیده غبار محلی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

از لحاظ دمایی دوشنبه شب(اول آذرماه) افزایش نسبی دما و سه شنبه شب (۲ آذرماه) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با  دمای ۵-  درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (اول آذرماه) ابری و همراه با غبار صبحگاهی، گاهی بارش باران، در بعد از ظهر وزش باد و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.آسمان پایتخت پس فردا ( ۲ آذرماه) نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید، در طول روز به‌تدریج کاهش ابر خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۳ و ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.
برچسب ها: آلودگی هوا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها