به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۰۶۶۵۳

به آمریکایی‌ها ۹ سیلی زده‌ایم

به آمریکایی‌ها ۹ سیلی  زده‌ایم
گروه سیاسی: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به ازای ۹ شهید تقدیمی در نبرد مستقیم با امریکایی‌ها، توانستیم با لطف خدای متعال، ۹ سیلی به یاد ماندنی به آن‌ها بزنیم و آن‌ها امروز به خوبی سیادت جمهوری اسلامی در عرصه دریایی متوجه شده اند.
سردار تنگسیری گفت: ما به تعداد شهدای نیروی دریایی سپاه در نبرد مستقیم با امریکا در خلیج فارس، سیلی به آمریکایی‌ها زده‌ایم، البته اخبار بسیاری از درگیری‌های ایران و آمریکا در خلیج فارس منتشر نشده است.وی گفت: اهمیت خلیج فارس را جوانان باید بدانند و اینکه کشورمان دارای منابع و ظرفیت‌های مهم در خلیج فارس است و از اهمیت جغرافیایی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. البته همین اهمیت‌ها موجب شده تا آمریکایی‌ها چشم طمع به منابع عظیم این منطقه داشته باشند و با تحمل هزینه‌های گزاف و سختی‌های فراوان به خلیج همیشه فارس بیایند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه از بدو تاسیس دوشادوش همرزمان غیور نیروی دریایی ارتش توانسته اند به خوبی از منابع و منافع جمهوری اسلامی در خلیج فارس و دریای عمان حفاظت نمایند.سردار تنگسیری افزود: ما در نیروی دریایی سپاه برای دفاع از حریم کشورعزیزمان در خلیج فارس تا کنون ۹ شهید در نبرد‌های مستقیم با آمریکایی‌ها تقدیم نظام اسلامی کرده ایم. البته در درگیری‌هایی که با آمریکایی‌ها داشتیم، برخی از آن‌ها بنا بر ملاحظاتی تاکنون رسانه‌ای نشده است. ما به ازای ۹ شهید تقدیمی در نبرد مستقیم با امریکایی‌ها، توانستیم با لطف خدای متعال، ۹ سیلی به یاد ماندنی به آن‌ها بزنیم و آن‌ها امروز به خوبی سیادت جمهوری اسلامی در عرصه دریایی متوجه شده اند.


 
برچسب ها: سپاه پاسداران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها