به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۳۰۶۶۹۴

دواین جانسون پیگیر تولید دنباله «سن آندریاس»

دواین جانسون پیگیر تولید دنباله «سن آندریاس»
گروه فرهنگی: تهیه‌کنندگان فیلم «سن آندریاس» همراه با دواین جانسون به دنبال این هستند تا دنباله‌ این فیلم را تولید کنند.با رکوردشکنی «هشدار قرمز (Red Notice) در نتفلیکس و احتمال تولید دنباله‌هایی برای آن، اکران «آدام سیاه» (Black Adam) در سال ۲۰۲۲ و ساختن چند نسخه از این فیلم و همچنین، اکران تازه «گشت و گذار در جنگل» (Jungle Cruise) در سینما‌های جهان، به نظر می‌رسد که دواین جانسون باید مدتی استراحت کند؛ اما واقعیت این است که او چنین خیالاتی ندارد. زیرا تیم تهیه Seven Bucks در حال حاضر، روی تعدادی از پروژه‌های آینده از جمله داستان‌های جدید و بازگشت به برخی از کار‌های قدیمی کار می‌کنند که شواهد نشان می‌دهد «سن آندریاس» یکی از آنها باشد.
 
فیلم «سن آندریاس» با درخشش دواین جانسون در سال ۲۰۱۵، فروش کرد. بلافاصله پس از آن، در فوریه سال ۲۰۱۶ اعلام شد که دنباله آن در دست تولید است. این در حالی است که تا سال ۲۰۲۰، تصور بر این بود بازیگران اصلی همچنان علاقه‌مند به بازگشت به این پروژه هستند، اما در جولای امسال گزارش شد که پیش‌نویس فیلمنامه تکمیل شده است و به دلیل طولانی شدن زمان نوشتن فیلمنامه، دست‌اندرکاران این فیلم، آن را ترک کرده بودند.
اکنون، هیرام گارسیا، مدیر تیم تهیه Seven Bucks فاش کرده که قطعاً ایده‌هایی برای ادامه فرنچایز «سن آندریاس» وجود دارد.

در حالی که دواین جانسون طرفداران زیادی دارد که با خوشحالی او را در ادامه هر یک از فیلم‌هایش تماشا می‌کنند، باید به این نکته اشاره کرد که فیلم‌هایی در مورد حوادث طبیعی مانند زلزله نیازی به دنباله ندارند.با وجود پروژه‌های دیگری که دواین جانسون در حال بازی در آن‌هاست، باید پروژه‌هایی وجود داشته باشند که در نهایت، چندان به چشم مخاطبان نیایند و در حالی که به وضوح، تمایل گارسیا و تیمش برای ارائه دنباله «سن آندریاس» وجود دارد، ایده‌های دیگری نیز وجود دارد که دواین جانسون می‌تواند به آن‌ها فکر کند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها