به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۳۰۶۶۹۹

گریزمان: در اتلتیکو خوشحال‌تر از بارسلونا هستم

گروه ورزشی: آنتوان گریزمان این روزها از شرایطش در اتلتیکو کاملا رضایت دارد.
گریزمان: در اتلتیکو خوشحال‌تر از بارسلونا هستم
 بعد از دو فصل کاملا ناامیدکننده که آنتوان گریزمان در بارسلونا سپری کرد، ستاره فرانسوی دوباره در تابستان امسال به اتلتیکو مادرید بازگشت. ستاره فرانسوی در مراسم معارفه ابراز امیدواری کرد که بتواند دوباره مثل قبل رابطه خوبی با هواداران اتلتیکو داشته باشد ولی این اتفاق حداقل در ابتدای فصل رخ نداد هرچند که حالا شرایط برای او بهتر شده است.
 

  
گریزمان در اولین حضورش در وندامتروپلیتانو پس از بازگشت به اتلتیکو و قبل از شروع بازی برابر پورتو در لیگ قهرمانان، از سوی دسته زیادی از دوست داران اتلتیکو هو شد و این استقبال جهنمی از او نشان داد که بسیاری از اتلتیکویی ها هنوز او را به خاطر انتقال جنجالی سال 2019 به بارسا نبخشیده اند اما او توانسته با گلزنی هایش دوباره اعتماد هواداران را جلب کند.
 

 
گریزمان در مورد شرایطش در اتلتیکو گفت:« در ابتدا کمی نگران بودم ولی می دانستم که اگر در زمین بدرخشم، هواداران را راضی خواهم کرد. الان همه چیز به شرایط عادی برگشته است. فکر می کنم اینجا در اتلتیکو مرا برای خودم دوست دارند. مربی ای دارم که به من اعتماد کامل دارد، همسرم و فرزندانم اینجا خوشحال و شاد هستند و طبعا من نیز چه در میدان باشم و چه نباشم، خوشحالم. در اتلتیکو حمایت همه را با خودم دارم.»
 
پیوستن به بارسا در سال 2019:« نمی توانم بگویم از حضور در بارسا ناراضی بودم. همیشه گفته ام که افتحار می کنم دو سال پیراهن بارسا را به تن داشتم و عملکردم فاجعه بار هم نبود چون فصلی حداقل 20 گل به ثمر رساندم. هرچند مشکلاتی هم بود ولی از تمامی مربیانم در بارسا یاد گرفتم و هم تیمی هایی باورنکردنی هم داشتم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها