به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۳۰۶۷۰۰

سوتفاهم شد؛ آقای کومان، خیلی هم ممنون

گروه ورزشی: مدافع جوان بارسا پس از برکناری رونالد کومان از هدایت آبی اناری ها ابراز خوشحالی کرده بود و اخراج مرد هلندی را به فال نیک گرفت اما شب گذشته به نوعی ابراز پشیمانی کرد.
سوتفاهم شد؛ آقای کومان، خیلی هم ممنون
دوران 14 ماهه حضور کومان روی نیمکت بارسلونا پس از شکست 0-1 برابر رایو وایکانو به پایان رسید و این مربی هلندی از هدایت این تیم برکنار شد.
بارسلونا در ماه‌های اخیر شرایط پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود که یکی از آنها جدایی بازیکنان مهمی از این تیم مانند لیونل مسی و آنتوان گریزمان بود. اسکار مینگسا مدافع جوان بارسا دو روز پیش مدعی شد که رختکن این تیم اعتمادش به کومان را از دست داده بود.
 

 
این مدافع اسپانیایی که پس از تعویضش در دیدار فصل گذشته برابر ختافه با کومان به مشکل خورده بود، باور داشت که تغییر روی نیمکت بارسا اقدامی ضروری برای نجات این تیم در ادامه فصل بوده است. مینگسا معتقد بود که در بارسا بازیکنان سعی داشتند خود مشکلات را حل کنند چون به کومان اعتقاد نداشتند.
 

 
او که آشکارا از اخراج کومان ابراز خوشحالی کرده بود، دیشب و پس از دربی کاتالونیا گفت که از حرف هایش بد برداشت شده بود. مینگسا که تحت هدایت ژاوی برابر اسپانیول در سمت راست به میدان رفت، گفت:« سوتفاهم شده و از حرف هایم بد برداشت کردید. اتفاقا من بسیار هم از کومان ممنون هستم و باید بگویم که همیشه حامی من بود و برای اولین بار با نظر او در ترکیب بارسا به میدان رفتم.
فقط می خواستم بگویم که وقتی تیم روی دور ناکامی می افتد، هر بازیکنی سعی می کند بیش از توانش بگذارد و یک تنه مشکلات را حل کند. برای کومان و کادرش بهترین ها را می خواهم و نمی توانم بر علیه شان هیچ چیز بدی بگویم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها