به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۳۰۶۷۰۲

زیدان و انریکه نه، گزینه‌اول یونایتد مشخص‌شد

گروه ورزشی: اسکای اسپورتس از مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزینه اصلی هدایت منچستریونایتد در تابستان آینده نام برد.
زیدان و انریکه نه، گزینه‌اول یونایتد مشخص‌شد
چند هفته پیش بود که منچستریونایتد برابر رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول با پنج گل شکست خورد تا انتقادات از اوله گنار سولسشر به اوج خود برسد. با این حال در آن مقطع سران یونایتد به سرمربی نروژی فرصت دادند اما در ادامه اوضاع تغییر نکرد و آنها پیش از وقفه بازی های ملی مقابل منچسترسیتی با دو گل شکست خوردند و دیشب نیز کار را به واتفورد واگذار کردند تا بالاخره سولسشر اخراج شود.
حالا بحث در مورد آینده نیمکت منچستریونایتد به یکی از مهمترین مسائل در فوتبال اروپا تبدیل شده است. برخی گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه انگلیسی از همین حالا به دنبال به خدمت گرفتن یک مربی صاحب نام است و ادعاهای دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است یونایتد تا پایان فصل با مربی موقت ادامه دهد و نهایتا در تابستان آینده سرمربی جدید خود را انتخاب کند.
در ساعات اخیر از زین الدین زیدان و حتی لوئیس انریکه به عنوان گزینه‌های جانشینی سولسشر نام برده شده است اما حالا اسکای اسپورتس ادعای دیگری را مطرح کرده است. بر اساس گزارش این منبع معتبر سران باشگاه انگلیسی تا تابستان آینده صبر خواهند کرد چرا که مائوریسیو پوچتینو گزینه اول آنها محسوب می‌شود.
 

 
گفتنی است گزارش هایی مبنی بر علاقه سرمربی آرژانتینی برای جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به لیگ برتر انگلیس بعد از پایان فصل جاری وجود دارد و اصلا بعید نیست که او در تابستان آینده هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها