به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۰۶۷۵۳

عدم تمایل زیدان به سرمربیگری منچستریونایتد

عدم تمایل زیدان به سرمربیگری منچستریونایتد
گروه ورزشی: سرمربی پیشین رئال مادرید علاقه‌ای به حضور روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ ندارد.باشگاه منچستریونایتد که روز گذشته (یکشنبه) به دلیل تداوم نتایج ضعیف در رقابت‌های مختلف فصل جاری به طور توافقی به همکاری‌اش با اولگنار سولسشایر پایان داد و مایکل کریک را به عنوان مربی موقت شیاطین سرخ معرفی کرد، به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای سپردن هدایت سرخپوشان منچستر است.
 
یکی از این گزینه‌ها زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید است، اما به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی علاقه‌ای به حضور روی نیمکت شیاطین سرخ ندارد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت»، زیدان تمایلی به قبول هدایت منچستریونایتد ندارد، این در حالی است که مدیران این باشگاه انگلیسی او را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی سولسشایر در نظر دارند.

شایعاتی درباره زیدان منتشر شده که همسرش مخالف اصلی حضور او در منچستریونایتد است. این مربی فرانسوی در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال (284 روز بعد) و در تاریخ 11 مارس سال 2019 به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد. گفته می‌شود زیزو به دنبال سرمربیگری تیم ملی فوتبال فرانسه است.

تیم سولسشایر در آخرین بازی که روی نیمکت منچستریونایتد بود، شنبه شب در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 - یک مغلوب میزبان خود واتفورد پایین جدولی شد تا پنجمین شکست خود در هفت بازی اخیر لیگ برتری را تجربه کند و همین شکست کافی بود تا کاسه صبر مدیران باشگاه لبریز شود و او را کنار بگذارند.

این مربی نروژی که در ماه دسامبر 2018 جانشین ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد، در این مدت در 168 بازی هدایت من‌یونایتد را برعهده داشت و آمار 91 برد، 37 تساوی و 40 باخت (54.17 درصد برد) را از خود برجای گذاشت.
منچستریونایتد که در حال حاضر با 17 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ایستاده و با چلسی صدرنشین 12 امتیاز اختلاف دارد، باید خود را آماده بازی خارج از خانه فردا شب (سه‌شنبه) با ویارئال در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها