کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلاش بارسا برای فسخ قرارداد مدافع فرانسوی

1 آذر 1400 ساعت 13:46

گروه ورزشی: باشگاه بارسلونا از قبول نکردن پیشنهاد کاهش دستمزد توسط ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، بسیار عصبانی است.


 اومتیتی در ماه‌های اخیر به شدت افت کرده و با مشکلات فیزیکی بسیاری مواجه شده است.
همین موضوع باعث شد که بارسلونا به دنبال فسخ قرارداد این بازیکن باشد اما آنها در نهایت نتوانستند او را در تابستان به فروش برسانند. شرایط مالی این باشگاه همچنان دشوار است و مدیران باشگاه قصد دارند دستمزدهای بازیکنان را کاهش دهند.
حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده که مذاکرات بین این باشگاه و اومتیتی برای کاهش دستمزد او به بن بست خورده و همین موضوع باعث شده که مدیران بارسا تصمیم به فسخ قرارداد او بگیرند.
در این خبر اضافه شده که مدیران اجرایی باشگاه در حال بررسی این شرایط هستند، چرا که این بازیکن دستمزد قابل توجهی را از آنها دریافت می‌کند اما در عمل سودی برای آنها ندارد و این فصل حتی یک دقیقه نیز در ترکیب بارسا به میدان نرفته است.
رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا، علاقه‌ای به او نداشت و ژاوی نیز پس از حضور روی نیمکت نوکمپ تصمیمی برای استفاده از این بازیکن ندارد. همین باعث شده که فسخ قرارداد او بهترین گزینه برای هر دو طرف به حساب بیاید.
 

 
این بازیکن 28 ساله در سال 2016 از لیون جدا شده و به بارسلونا پیوست تا خودش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی جهان مطرح کند. او در دو فصل اول حضورش در این تیم به بازیکن ثابت ترکیب تبدیل شده بود و 83 بازی برای بارسا انجام داد.
اما پس از آن تعداد مصدومیت‌های اومتیتی روز به روز بیشتر شد و همین موضوع دقایق حضورش در میدان را کاهش داد. او فصل گذشته تنها شش بار در ترکیب اصلی بارسا به میدان رفت و سال پیش از آن نیز این عدد به 10 بازی رسیده بود.
قرارداد فعلی این بازیکن تا سال 2023 است و او از سال 2018 به بعد با مصدومیت جدی زانو روبرو بوده است. پیشنهاد انجام عمل جراحی در همان سال به او داده شد اما اومتیتی آن را رد کرد تا شانس حضور در جام جهانی روسیه را از دست ندهد.


کد مطلب: 306840

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306840/تلاش-بارسا-فسخ-قرارداد-مدافع-فرانسوی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir