به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۰۶۸۴۲

میثاقیان: به شایعات توجه نکنید، تا آخر ایستاده‌ام!

گروه ورزشی: سرمربی شهر خودرو خراسان شایعات مرتبط با اولتیماتوم به او برای دیدار با تراکتور را تلویحاً رد کرد.
میثاقیان: به شایعات توجه نکنید، تا آخر ایستاده‌ام!
حالا با صادر شدن رأی دیدار برگزار نشده مس رفسنجان و شهر خودرو، نماینده فوتبال خراسان رضوی با 4 شکست و 1 تساوی در قعر جدول رده‌بندی لیگ بیست و یکم ماندگار شده است؛ شاگردان اکبر میثاقیان که در هفته پنجم در لحظات پایانی در مقابل ذوب‌آهن مغلوب شدند، حالا باید برای هفته ششم به تبریز سفر کنند و مقابل تراکتور به میدان بروند.
در همین حال، شایعاتی درباره احتمال تغییر سرمربی شهر خودرو در صورت عدم کسب نتیجه لازم در بازی تراکتور مطرح شده بود که میثاقیان به آن واکنش نشان داد و تلویحاً آن را رد کرد.
اکبر میثاقیان درباره شرایط تیم و حواشی شکل گرفته گفت: قطعا تا پایان ایستاده ام و از حق و حقوق نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر دفاع میکنم؛ تمام توان خود را روی پیشرفت و جبران نتایج اخیر گذاشته ام. 
سرمربی شهر خودرو با اشاره به نیاز ایجاد همدلی و اتحاد در تیم گفت: ما باید هم پیمان شویم و هیچ توجهی به حواشی نداشته باشیم؛ هر کسی کار خودش را بلد است و خداروشکر با تجربه ای که در این سالیان بدست آوردم، قطعا امیدوار به آینده این تیم هستم.
 

 
میثاقیان با اطمینان نسبت به روند شهر خودرو در آینده، توضیح داد: شما خواهید دید که این روزها سپری میشود و خاطرات تلخ اخیر با کسب نتایج خوب و صعود در جدول رده بندی به پایان میرسد و کام هواداران واقعی و اهالی دلسوز باطنی فوتبال که ما را حمایت میکنند و دلسوز این تیم هستند، شیرین میشود.
او در بخش پایانی صحبت‌های خود این‌چنین گفت: همانطور که پیشتر گفتم، تا پایان ایستاده‌ام و با کمک و یاری کادرفنی، بازیکنان متعصب و دیگر اعضا باشگاه به هدف‌مان یعنی موفقیت، که با کار گروهی تحقق پیدا خواهد کرد می‌رسیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها