کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سکوت رونالدو بعد از اخراج سولسشر شکست

1 آذر 1400 ساعت 14:03

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو با انتشار پستی به جدایی اوله گنار سولسشر از منچستریونایتد واکنش نشان داد.


 منچستریونایتد دو شب پیش مقابل تیم پایین جدولی واتفورد با نتیجه 4-1 شکست خورد تا این تیم علاوه بر ثبت یک باخت فاجعه بار دیگر، به رتبه هفتم جدول لیگ برتر انگلیس نیز سقوط کرده باشد؛ موضوعی که نهایتاً صبر سران این باشگاه را به پایان رساند و  روز گذشته منچستریونایتد رسما خبر از برکناری سرمربی نروژی داد.
در واقع سولسشر امیدوار بود که با توجه به خریدهای قابل قبول منچستریونایتد در تابستان، بتواند با این تیم در قامت یک مدعی در فصل جدید ظاهر شود اما درخشش فوق ستاره ای مثل کریستیانو رونالدو نیز کافی نبود که شیاطین سرخ با سولسشر روزهای خوبی را تجربه کنند و نهایتا او بالاخره از هدایت این تیم برکنار شد.
بعد از اعلام رسمی برکناری سولسشر همه منتظر واکنش کریستیانو رونالدو بودند و حالا فوق ستاره پرتغالی پستی در این باره در صفحات اجتماعی خود منتشر کرده و برای سرمربی نروژی به شکل ویژه ای آرزوی موفقیت کرده است.
 

 
رونالدو با انتشار عکسی در کنار اوله گنار سولسشر نوشت: "او زمانی که برای اولین بار به اولدترافورد آمدم مهاجم من بود و از زمانی که به منچستریونایتد برگشتم مربی من بود. اما بیشتر از همه، اوله یک انسان برجسته است. برایش آرزوی بهترین ها را در هر آنچه که زندگی برایش در نظر گرفته است، دارم.
موفق باشی دوست من؛ تو شایسته آن هستی."


کد مطلب: 306853

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306853/سکوت-رونالدو-بعد-اخراج-سولسشر-شکست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir