کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لبران جیمز از مصدومیت برگشت و جنجال به پا کرد

حمله به پادشاه NBA با خونریزی و اخراج!

1 آذر 1400 ساعت 14:05

گروه ورزشی: ضربه لبران جیمز به صورت سنتر دیترویت، جرقه ای برای جنجال در بازی بزرگ یکشنبه شب NBA بود.


دوئل لس آنجلس لیکرز و دیترویت پیستونز پیش از آنکه یک دیدار جذاب و نزدیک باشد، در جریان کوارتر سوم به یک بازی جنجالی و پرتوقف تبدیل شد. دیترویت که 76 بر 66 از حریف نامدار و پرستاره خود پیش افتاده بود، در همان ثانیه های ابتدایی کوارتر سوم، با خطایی که صورت گرفت، باید از روی نقطه پنالتی با دو پرتاب آزاد هم انجام می داد. اتفاقی که افتاد و 2 امتیاز دیگر هم به نام دیترویت ثبت شد تا اختلاف دو تیم به عدد 12 برسد. 
در این میان اما لبران جیمز، فوق ستاره لیکرز که به تازگی هم از بند مصدومیت رها شده و به میادین بازگشته، به سبک همیشگی بازیکنان تیم مدافع در بسکتبال زیر سبد سعی داشت خودش را در جای بهتری نسبت به حریف برای ریباند احتمالی قرار دهد. با اینکه پرتاب دوم پنالتی هم گل شد و اصلا کار به ریباند نکشید، اما برخورد شدید آرنج جیمز با صورت آیزایا استیوارت، سنتر تیم دیترویت جرقه ای برای شروع جنجال های این بازی بود؛ اتفاقی که البته در نبرد غول های NBA کم سابقه نبوده و بارها نمونه هایش را در تصاویر تلویزیونی یا شبکه های مجازی دیده ایم. 
«استیوارت» بعد از بلند شدن از روی زمین، وقتی فهمید که این ضربه باعث خونریزی صورتش شده، به سمت جیمز حمله ور شد. با اینکه لبران اصلا قصد درگیری فیزیکی با سنتر تیم بلندقامت دیترویت را نداشت، اما چهره عصبانی و برافروخته «استیوارت» نشان می داد که این پایان ماجرا نیست. مربیان دیترویت و هم تیمی های او سعی در آرام کردن «استیوارت» داشتند، اما گویا هر چقدر میانه میدان شلوغ تر می شد، این بازیکن عزم بیشتری برای درگیری با بازیکنان حریف پیدا می کرد. وارد شدن چند بازیکن لیکرز در دفاع از پادشاه NBA درگیری و شلوغی در میانه میدان را افزایش داد. 
 

 

 

 

 

 

 

 
استیوارت در حالی که چندین نفر اطرافش را گرفته بودند، چند بار سعی در فرار از معرکه و درگیری فیزیکی با بازیکنان لیکرز را داشت، اما بازهم در میانه راه کنترل می شد. در نهایت هم در حالی که صورت سنتر دیترویت پر از خون شده بود، او به شکل عجیب به سمت رختکن تیمش هدایت شد، اما بازهم طوری دوان دوان به سوی رختکن رفت که گویا قصد درگیری با فرد دیگری را داشت. 
بعد از این ماجرا و در حالی که لبران جیمز دقایقی حیران و سردرگم در میانه میدان مانده بود، از سوی داور از زمین اخراج شد. بازی بدون استیوارت و جیمز پیگیری شد و از همان نقطه بازی با وجود غیبت فوق ستاره لیکرز در زمین به سود این تیم چرخید.
در نهایت این لس آنجلس لیکرز بود که توانست 121 بر 116 از سد دیترویت عبور کند و یک شب عجیب را با پیروزی به پایان برساند.


کد مطلب: 306854

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306854/حمله-پادشاه-nba-خونریزی-اخراج

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir