به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۰۶۸۷۶

پدری گونزالس، برنده جایزه پسر طلایی 2021

گروه ورزشی: ستاره 18 ساله بارسلونا عنوان بهترین بازیکن جوان سال 2021 را از ان خود کرد.
پدری گونزالس، برنده جایزه پسر طلایی 2021
 پدری در 17 سالگی به پیراهن اول بارسلونا رسید و خیلی زود نیز به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. پدری در یورو 2020 و المپیک توکیو نیز بازیکن ثابت لاروخا بود و بدون استراحت کافی به فصل جدید رسید. اتفاقی که باعث شد او دچار مصدومیت شود و تا پایان سال 2021 نیز قادر به بازگشت نخواهد بود. او که اخیرا قراردادش را تا 2026 تمدید کرد، بند فسخ یک ملیارد یورویی هم دارد.
 

  
پدری مزد درخشش خود در فصل گذشته را گرفت و امروز از سوی نشریه توتواسپورت به عنوان بهترین بازیکن جوان سال برگزیده شد و جایزه پسر طلایی را از آن خود کرد.
جایزه ای که به بهترین بازیکن زیر 21 سال اروپا اهدا می شود. برای کسب این جایزه ارزشمند، پدری رقبایی چون کریم آدیمی از سالزبورگ، جود بلینگهام از دورتموند، ادواردو کاماونیگا از رئال، دی کتلائر از بروژ، برایان خیل از تاتنهام، گراونبرخ از آژاکس، میسون گرین وود از منچستریونایتد، جمال موسیالا از بایرن و گاوی از بارسا را مقابل خود داشت.
پدری اما با کسب 318 امتیاز توانست بالاتر از همه پسر طلایی 2021 شود. پس از او بلینگهام با فاصله دوم شد و 119 امتیاز را به خود اختصاص داد.
 

 
سال گذشته این عنوان به ارلینگ هالمد ستاره نروژی دورتموند رسیده بود و پیش از این نیز ستاره هایی چون کیلیان امباپه، ژوائو فلیکس، ماتایس دی لیخت، آندری شوچنکو، لوتار ماتیوس، امیلیو بوتراگنیو، پاول ندود، استفان چاپیوسات، لوکا تونی، سامی اتوئو، ادوین فن درسار، روی کاستا و سباستین ورون نیز این جایزه را کسب کرده بودند.
پدری فصل قبل در 56 بازی برای بارسا توانست 4 گل بزند و عنون قهرمانی کوپا دل ری را کسب کرد. او با اسپانیا نیز در نیمه نهایی یورو 2020 حاضر بود ولی نتوانست به فینال برسد. پدری با اسپانیا به فینال المکپیک توکیو هم رسید ولی به نایب قهرمانی رضایت داد.
سه هفته دیگر این جایزه در مراسمی خاص به پدری اهدا خواهد شد.
برچسب ها: پدری بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها