کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از دوران اون در کره‌شمالی

1 آذر 1400 ساعت 16:56


گروه بین الملل: همزمان با خاتمه کنفرانسی پیرامون جنبشی گسترده برای توسعه "ایدئولوژی، تکنولوژی و فرهنگ"، پیونگ‌یانگ خواستار تحسین دوران کیم جونگ-اون شد.
 پنجمین کنفرانس "پیشتازان این سه انقلاب‌" که  در پیونگ‌یانگ برگزار شد، با پذیرش فراخوانی که خواستار تجلیل دوران عالی کیم جونگ-اون شده است، به کار خود پایان داد.
 این جنبش سه انقلابی یک جنبش گسترده است که توسط کیم ایل-سونگ، بنیان‌گذار کره شمالی و پدربزرگ کیم جونگ-اون، رهبر کنونی این کشور ابداع شد تا انقلاب در حوزه‌های ایدئولوژی، تکنولوژی و فرهنگ را حتی پس از تشکیل سیستم سوسیالیستی ادامه دهد.در ابتدای این کنفرانس، کیم جونگ-اون با ارسال نامه‌ای به شرکت‌کنندگان خواستار تقویت خوداتکایی کره شمالی شد.
 این احساس و آرزوی همه مردم کره شمالی است که در این دوران باشکوه زندگی می‌کنند و این درخواست جدی انقلاب برای تغییر و دگرگونی کل جامعه در راستای ایده انقلاب و اراده کیم جونگ-اون مطرح می‌شود.کنفرانس امسال، دومین کنفرانس پیرامون این جنبش بود که تحت ریاست کیم جونگ-اون برگزار شد و چهارمین دوره آن در نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی برگزار شده بود. سه کنفرانس قبلی به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۶، ۱۹۹۵ و ۲۰۰۶ میلادی برگزار شده بودند.


کد مطلب: 306889

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306889/تجلیل-دوران-اون-کره-شمالی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir