به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۳۰۶۸۹۸

وزش باد نسبتا شدید در استان تهران

وزش باد نسبتا شدید در استان تهران
گروه جامعه: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اواخر وقت امروز تا ظهر چهارشنبه (۱ تا ۳ آذرماه) به‌ویژه روز سه شنبه (۲ آذرماه) گاهی وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی و نواحی شمال شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.
 
به گزارش ایسنا بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز تا صبح فردا (۱ تا ۲ آذرماه) با عبور سامانه بارشی، نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و بارش باران و در نواحی شمالی گاهی با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود همچنین طی ۴۸ ساعت آینده در ارتفاعات شمال و شمال شرقی استان، گاهی مه رقیق و بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

از اواخر وقت امروز تا ظهر چهارشنبه (۱ تا ۳ آذرماه) به‌ویژه روز سه شنبه (۲ آذرماه) گاهی وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی و نواحی شمال شرقی استان پیش‌بینی می‌شود. روزهای سه شنبه و چهارشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری و پنج شنبه و جمعه نیمه ابری تا ابری مورد انتظار است.

از بعد از ظهر چهارشنبه (۳ آذرماه) به‌تدریج با پایداری نسبی جو روند انباشت آلاینده‌های جوی آغاز و تا شنبه (۶ آذرماه) در نواحی پرتردد شهری، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با تجربه دمای ۴-  درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ آذرماه) صاف تا نیمه ابری، گاهی مه رقیق و در اواسط روز وزش باد با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه(۳ آذرماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و اوایل شب غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: وزش باد تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها