به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۳۰۶۹۲۰

زنی که ادعا می‌کند توسط فضایی‌ها ربوده شد

زنی که ادعا می‌کند توسط فضایی‌ها ربوده شد
گروه علمی: آیا موجودات فضایی وجود دارند؟ این سوالی است که بسیاری از مردم به دنبال پیدا کردن پاسخ آن هستند. به تازگی نیز زنی در فضای مجازی مدعی شده که تجربه ربوده شدن توسط فضایی‌ها را داشته و می‌گوید این حادثه باعث شکل گرفتن ترس‌هایی جدی در وی شده است. او همچنین می‌گوید پس این اتفاق نام خودش را تغییر داده است.

این زن در یک کلیپ که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از چهار میلیون بازدید داشته است ادعا کرد که موجودات فرازمینی او را ربوده اند و برای اثبات این موضوع دلیل قانع کننده‌ای دارد. او چهار ویدیو دیگر منتشر کرد که در آن جزئیات مربوط به ادعای ربوده شدن توسط موجودات فضایی را توضیح داد.

این زن مدعی به اسم شیرا، می‌گوید که همه چیز از سال ۲۰۱۸ شروع شده که در هنگام استراحتش احساس فلج بودن و ناتوانی می‌کند. سازمان سرویس سلامت همگانی، فلج خواب را به عنوان ناتوانی در حرکت دادن ماهیچه‌ها در هنگام به خواب رفتن یا بیدار شدن تعریف کرده است. او می‌گوید پس از این اتفاق شاهد بوده که یک موجود شبه انسان داخل خانه او می‌شود.

ادعای این زن واکنش‌های متفاوت کاربران را به همراه داشته و عده از آن‌ها می‌گوید فلج خواب برای آن‌ها نیز رخ داده و توهم در طی آن یک اتفاق معمولی است. از طرفی دیگر کاربران معتقد بودند که هرچقدر این ادعا دور از ذهن به نظر برسد، جهان ما باورنکردنی است و در عین حال اطلاعات بسیار کمی از آن داریم.
برچسب ها: موجودات فضایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها