به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۳۰۶۹۲۲

بازیگر جدید نقش هالک مشخص شد

بازیگر جدید نقش هالک مشخص شد
گروه فرهنگی: پس از رد شدن روفالو برای ایفای نقش هالک در نهایت این نقش به دیوید دوچوونی سپرده شد.با توجه به محبوبیت و اهمیت هالک برای MCU (دنیای سینمایی مارول)، هنوز باورش سخت است که مارک روفالو اولین بازیگری نبود که هالک را در Infinity Saga به تصویر کشید، چرا که اد نورتون اولین بار در دومین سال برگزاری MCU در سال ۲۰۰۸ نقش غول سبز را بازی کرد. فیلم «هالک باورنکردنی» تنها یکبار با با اجرای اد نورتون روی پرده سینما رفت، سپس نورتون جای خود را به بروس بنر داد.
 
زمانی که مارول در حال انتخاب نقش بروس بنر در فیلم The Incredible Hulk بود، نورتون و دوچوونی هر دو نامی بودند که برای این نقش در رقابت بودند. البته، دوچوونی تجربه فیلم‌های ژانر را داشت، چون در فیلم‌های X-Files و Evolution در فیلم‌های بزرگ ظاهر شد و در آن زمان هم طرفداران زیادی داشت.

در نهایت  این نقش به اد نورتون داده شد و از جهات بسیاری به یکی از معدود اشتباهات بازیگری مارول در ۱۳ سال گذشته تبدیل شد. مشکلات متعددی در رابطه با نورتون وجود داشت که تا قبل از تولید فیلم مشخص نبودند، اما تأثیر جمعی آن‌ها به این معنا بود که ادامه نقش نورتون فراتر از اولین حضور او و از ابتدا می‌توان گفت غیرقابل دفاع بود. نورتون یک طرفدار خودخوانده هالک بود و این بدان معنی بود که او ایده‌های خاصی در مورد شخصیت باید داشته باشد که منجر به درگیری‌های مکرر با استودیو مارول در طول فیلمبرداری شد و این زمانی اتفاق افتاد که این بازیگر، فیلمنامه را بر اساس آنچه که احساس می‌کرد هالک باید انجام می‌داد، بازنویسی کرد.

در حالی که دوچوونی بیشتر به خاطر نقش‌های ژانری‌اش شناخته می‌شود، این بازیگر در گذشته گفته بود که «یک آدم کمیک نیست» و اگر انتخاب شد، احتمالاً از چنین مسائلی اجتناب می‌کرد، اما درست مانند نورتون، این کار را انجام می‌داد. همچنین احتمالاً او را در اوایل دور شدن از فرنچایز دیده‌ام؛ بنابراین آیا تا زمانی که انتقام‌جویان آمدند، نتیجه کلی فرق می‌کرد یا هنوز زمان درخشش مارک روفالو فرا رسیده بود؟

وقتی صحبت از روفالو به میان می‌آید، عجیب‌تر این است که کارگردان The Incredible Hulk، لوئیس لتریر، در واقع روفالو را برای بازی در فیلم اصلی پیشنهاد کرد، اما این ایده توسط استودیو به دلیل شهرت این بازیگر به عنوان یک ستاره فیلم‌های جدی کنار گذاشته شد و او به اندازه اد نورتون شناخته شده نبود. گفتنی است روفالو قرار است دوباره در سریال She-Hulk در سال ۲۰۲۲ بازگردد و واضح است که تعداد کمی از بازیگران هستند که از عهده این نقش برمی آیند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها