به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۰۶۹۶۷
پنجعلی:

بدون برد، انتقاد‌ها از پرسپولیس زیاد می‌شود

بدون برد، انتقاد‌ها از پرسپولیس زیاد می‌شود
گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: گاهی یک توپ گل می‌شود و نتیجه تغییر می‌کند برخی انتقاد می‌کنند، وقتی تیم برنده نمی‌شود انتقادها بیشتر هم می شود. محمد پنجعلی در مورد شرایط فنی تیم پرسپولیس تا پایان هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: وضعیت فنی تیم نسبت به هفته‌ اول خیلی بهتر شده است. هرچه از لیگ گذشت تیم هماهنگ‌تر شد و بهتر بازی کرد. البته فراموش نکنید پرسپولیس تغییرات زیادی در زمینه بازیکنان داشت و هر تیمی که این همه تغییر بازیکن داشت بهم می‌ریخت اما پرسپولیس با گذشت زمان بهتر خواهد شد. فصول گذشته هم پرسپولیس در شروع لیگ در رده چهارم و پنجم قرار داشت و با حمایت هواداران و پیشکسوتان اوج گرفت و قهرمان شد. این فصل هم شک نکنید دوباره مدعی اصلی قهرمانی پرسپولیس است.
 
وی افزود: اکنون خیلی زود است در مورد نتایج تیم ها قضاوت کنیم. در گذشته تیمی بوده که نیم فصل اول را با صدرنشینی تمام کرده اما در پایان فصل سقوط کرده است. پرسپولیس هم هنوز در ابتدای فصل است. هواداران نگران نتایج این تیم نباشند. هرچه از مسابقات بگذرد تیم پرسپولیس هماهنگ‌تر و بهتر نتیجه می‌گیرد و بازیکنان از همدیگر شناخت بیشتر و بهتری پیدا خواهند کرد. بازیکنان جدید پرسپولیس هم با کیفیت هستند اما گاهی یک توپ گل می‌شود و نتیجه تغییر می‌کند برخی انتقاد می‌کنند. وقتی تیم برنده نمی‌شود انتقادها بیشتر هم می شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد اینکه برخی مدعی هستند که این تیم دچار بن بست تاکتیکی شده، عنوان کرد: این یک نظریه‌ است و نمی‌توان به آن بی‌احترامی کرد اما واقعیت آن است که کادرفنی پرسپولیس کادری مجرب و کاربلد هستند. پرسپولیس با همین کادر فنی تا فینال آسیا هم پیش رفته است. گل‌محمدی مربی با تجربه‌ای است و او همکارانش می‌دانند در پرسپولیس چه کاری باید انجام بدهند.پنجعلی در مورد دیدار روز چهارشنبه با نفت آبادان اظهار داشت: هیچ بازی آسان نیست. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه دارند ولی فکر می‌کنم پرسپولیس در این بازی برنده شود.
مرجع : فارس
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها