به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۳۰۶۹۸۸
قیمت‌ها در پیش فروش سایپا با بازار چقدر تفاوت دارد؟

مهلت پایانی برنامه پیش‌فروش سایپا

مهلت پایانی برنامه پیش‌فروش سایپا
گروه اقتصادی: برنامه پیش فروش سایپا برای خودروهای شاهین، انواع کوئیک، ساینا و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل خرداد تا شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ دیروز دوشنبه اول آذر آغاز شده است.متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح دیروز دوشنبه (به مدت ۲ روز) به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیانی که از خرداد سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت‌نام در این طرح، مطالعه گزارش آغاز طرح پیش فروش سایپا پیشنهاد می‌شود.

در بازار چند؟
حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در برنامه پیش فروش سایپا با بازار چقدر تفاوت دارد؟
با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.
تفاوت در مورد برخی خودروها اندک اما در مورد برخی دیگر قابل توجه است.

شاهین G
یکی از خودروهای موجود در این طرح شاهین G است. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در برنامه پیش فروش سایپا، ۷۰ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان اعلام شده است.قیمت کارخانه‌ای شاهین G در آبان، ۳۴۱ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان است و این خودرو در بازار، حدود ۳۳۶ میلیون تومان قیمت دارد.

کوئیک S
کوئیک S نیز یکی از گزینه‌هایی است که در این طرح عرضه می‌شود. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در برنامه پیش فروش سایپا، ۷۷ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان اعلام شده است.قیمت مصوب کوئیک S در آبان، ۱۷۸ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۸۸ میلیون تومان است.

کوئیک دو رنگ R
متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در این طرح، از امکان خرید کوئیک دو رنگ R نیز برخوردارند.قیمت پیش‌پرداخت این محصول در برنامه پیش فروش سایپا، ۷۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان اعلام شده است.قیمت کارخانه‌ای و بازار کوئیک دو رنگ R در آبان، ۱۸۴ میلیون تومان است.

کوئیک با گیربکس معمولی
یکی از خودروهای موجود در این طرح کوئیک با گیربکس معمولی است. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در برنامه پیش فروش سایپا، ۷۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان اعلام شده است.قیمت کارخانه‌ای کوئیک با گیربکس معمولی در آبان، ۱۶۲ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۱۸۳ میلیون تومان قیمت دارد.

ساینا S
این خودرو یکی از گزینه‌هایی است که در فهرست جدیدترین طرح فروش سایپا قرار دارد. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در برنامه پیش فروش سایپا، ۷۱ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان اعلام شده است.قیمت مصوب ساینا S در آبان، ۱۶۴ میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، ۱۹۱ میلیون تومان است.

سایپا ۱۵۱
یکی از خودروهای موجود در این طرح سایپا ۱۵۱ است. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در برنامه پیش فروش سایپا، ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.قیمت کارخانه‌ای سایپا ۱۵۱ در آبان، ۱۲۵ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۱۶۹ میلیون تومان قیمت دارد.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: پیش فروش سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها