به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۰۷۰۳۶

در استقلال خوزستان مثل یک خانواده‌ هستیم

در استقلال خوزستان مثل یک خانواده‌ هستیم
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: آن‌چه روی آن تمرکز داریم این است که همدلی خوب‌مان در تیم را که واقعا مثل یک خانواده هستیم، حفظ کنیم.به گزارش ایسنا، سهراب بختیاری زاده  دربار کسب سومین برد متوالی استقلال خوزستان در لیگ یک کشور، اظهارکرد: تمرکز مجموعه تیم صد درصد بود که بازی با ماشین‌سازی را ببریم و مهمتر هم این بود که بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.
وی بیان کرد: ما می‌دانستیم بازی سختی داریم زیرا ماشین‌سازی بازیکنان جوانش هفته به هفته در حال بهتر شدن هستند و اگر ما لحظه‌ای را از دست می‌دادیم یا از قبل احساس می‌کردیم برنده هستیم، کارمان سخت می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در این بازی خیلی زود دو گل زدیم و حتی موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. در نیمه دوم روی صحنه پنالتی که مشکوک هم بود، حریف به گل رسید. در ادامه نیز موقعیت خلق کردیم اما کمی بی‌دقت بودیم. در کل بردن در خانه حریف در هر شرایطی خیلی خوب است. خدا را شکر با سه امتیاز به اهواز برگشتیم و خودمان را برای بازی با ملوان در لیگ یک و دیدار با خلیج فارس ماهشهر در جام حذفی آماده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: البته ضعف‌هایی در بخش فنی داریم که باید آن‌ها را در تمرینات برطرف کنیم. اما آن‌چه روی آن تمرکز داریم این است که همدلی خوب‌مان در تیم را که واقعا مثل یک خانواده هستیم، حفظ کنیم. این نیز موضوعی بود که من برای آن وقت گذاشتم و دنبال آن بودم. به هر حال در حال نزدیک شدن به آن چیزی هستیم که در تفکر من بوده و است. ما باید یک تیم و خانواده باشیم و همه برای یک هدف تلاش کنیم. امیدوارم روند خوب مان تداوم داشته باشد و با بردهای بعدی بازهم هواداران را خوشحال کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها