به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۰۷۰۴۴

جشنواره گل شاگردان وحید امیری برای قهرمانی

جشنواره گل شاگردان وحید امیری برای قهرمانی
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال ایران با هدایت سید وحید امیری در آخرین بازی قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر صفر گلباران کردند و در یک قدمی قهرمانی قرار گرفتند.به گزارش ایسنا، در آخرین دور مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال منطقه آسیا مرکزی (کافا) که با شرکت ۴ تیم در تاجیکستان برگزار می‌شود، تیم ملی ایران توانست با برتری ۸ بر صفر قرقیزستان را شکست دهد.
 
اسماعیل قلی زاده در دقیقه ۳۲، سمیر حبوباتی در دقیقه ۴۰ و ۴۹، عرفان درویش عالی در دقیقه ۵۴، رضا قندی پور در دقیقه ۵۸، کسرا طاهری در دقیقه ۶۷ و ۸۴ و علی رحمان نژاد  در دقیقه ۷۰ برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.
با این پیروزی پرگل، شاگردان وحید امیری با ۷ امتیاز و تفاضل گل ۹+ موقتا در صدرجدول قرار گرفتند و در انتظار تعیین نتیجه بازی تاجیکستان و ازبکستان هستند که از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

در حال حاضر تاجیکستان با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۵+ در رتبه دوم قرار دارد و می‌تواند با برتری پرگل مقابل ازبکستان قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود بزند و در غیر این صورت تیم ملی ایران به قهرمانی می‌رسد.ایران و تاجیکستان در هفته دوم این بازی‌ها به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند. همچنین شاگردان وحید امیری با نتیجه ۳ بر ۲ ازبکستان را در هفته اول شکست دادند. تاجیکستان هم در هفته اول قرقیزستان را با ۵ گل شکست داده بود.
ایران در سال ۲۰۱۸ و با حضور ۶ تیم توانسته بود با برتری کامل و با کسب ۱۵ امتیاز قهرمان این مسابقات شود.
نتایج این دوره از مسابقات به این شرح است:

هفته اول
تاجیکستان ۵ - قرقیزستان صفر
ایران ۳ - ازبکستان ۲
هفته دوم
تاجیکستان یک ایران یک
قرقیزستان ۲ – ازبکستان ۲
هفته سوم
ایران ۷ – قرقیزستان صفر
تاجیکستان - ازبکستان (ساعت ۱۵)
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها