کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتفاق تلخ برای ستاره فوتبال زنان ایران

2 آذر 1400 ساعت 13:26

گروه ورزشی: در جریان تمرینات تیم فوتبال زنان خاتون بم برای هفته دوم لیگ برتر، مدافع بلندقامت و ملی‌پوش این تیم دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی شد.


 در روزهای اخبار ضد و نقیضی درباره مصدومیت گلنوش خسروی مدافع جوان و سخت‌کوش تیم ملی فوتبال زنان ایران و باشگاه خاتون بم مطرح شده بود، خبرهایی مبنی بر احتمال پارگی رباط صلیبی خسروی به واسطه مصدومیتی که برای او در تمرینات تیم باشگاهی‌اش ایجاد شده است.
آن‌هم در شرایطی که این مدافع جوان و 21 ساله یکی از پای‌ثابت‌های اردوی تیم ملی فوتبال زنان در 6 ماه گذشته بوده و بعد از شکل‌گیری دوباره تیم ملی، گلنوش خسروی به عنوان یکی از مهره‌های مورد اعتماد مریم ایراندوست در همه اردوها حضور داشت و در صعود تاریخی تیم ملی فوتبال زنان به جام ملت‌ها نیز در قلب خط دفاعی نقش پررنگی را ایفا کرد.
اما بعد از مشخص شدن پاسخ MRI و بررسی‌های پزشکی، شایعه پارگی رباط صلیبی گلنوش خسروی به حقیقت تبدیل شد و این مدافع جوان ادامه فصل لیگ برتر فوتبال زنان را از دست داد؛ شدت مصدومیت خسروی فراتر از پارگی رباط صلیبی بوده و از ناحیع مینیسک هم دچار پارگی شده است.
جالب آن‌که او در هفته نخست لیگ برتر شنبه در نیشابور مقابل خاتون بم به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت اما حالا باید دوری بلندمدت از میادین را تجربه کند.
گلنوش خسروی یکی از 30 بازیکن دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی فوتبال زنان بود که از 28 آبان‌ماه قرار بود در مرکز ملی فوتبال برگزار شود اما این مصدومیت تلخ و شدید باعث شد تا خسروی نه تنها اردوی فعلی را از دست بدهد، که شانس حضور در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا را از دست رفته ببیند و نتواند به عنوان یکی از یازده چهره اصلی در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2022 که دی و بهمن سال جاری در هند برگزار می‌شود، به میدان برود.
حالا با مصدومیت شدیدی که خسروی به آن گرفتار شده، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی هم چالش دشواری برای پر کردن جای خالی او در ترکیب تیم ملی خواهد داشت، چرا که در تمامی بازی‌های دوستانه و رسمی اخیر تیم ملی فوتبال زنان، گلنوش خسروی در قلب خط دفاعی به کار گرفته شده بود.
به نظر می‌رسد با نهایی شدن پروسه درمانی و تایید پزشکان، به‌زودی مدافع جوان تیم ملی فوتبال زنان ایران زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد؛ او با توجه به شدت مصدومیتش، حدود یکسال از میادین دور خواهد بود.
 

 

 


کد مطلب: 307054

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307054/اتفاق-تلخ-ستاره-فوتبال-زنان-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir