به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۰۷۰۶۴

چرا پنجره پرسپولیس باز نمی‌شود؟

گروه ورزشی: مجید صدری از ریجکت دوباره طلب گابریل کالدرون توسط بانک سوییس خبر داد.
چرا پنجره پرسپولیس باز نمی‌شود؟
هواداران پرسپولیس حدود دو سال است که با پرونده گابریل کالدرون به عنوان یک بحران جدی دست و پنجه نرم می‌کنند که این موضوع پس از بسته شدن پنجره به شکلی حاد تغییر کرد و حتی باوجود تامین رقم 740 هزار دلاری نیز باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته تائیدیه پرداخت را دریافت کند.
شب گذشته مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با با کنایه به محمدحسن انصاری‌فرد در این خصوص گفت: آقای کالدرون شنیده‌ایم که با صدهزار دلار مشکل‌شان حل می‌شده و جالب است من دوبار با ایشان صحبت کردم و آدم محترمی بودند و با ما راه آمدند ولی الان باید حق بدهیم که به ما اعتماد ندارد و تا وقتی این 740 هزار دلار به حساب وکیل‌شان ننشیند تاییدیه را نمی‌دهد و تمام تلاش‌مان این این که این کار را انجام دهیم.
صدری با اشاره به اینکه این رقم از کجا تهیه شده، عنوان کرد: من از شما اجازه می‌خواهم وقتی تائیدیه پرداخت را گرفتیم در این باره توضیح بدهیم. البته می‌بینیم این حواشی که ایجاد شده، رسانه‌های بیگانه و برخی رسانه‌های داخلی با آن همسو می‌شوند، درست نیست. دکتر سجادی کمک کردند و تلاش داشتند که این پول تهیه شود و دل 40 میلیون هوادار باید شاد می‌شد. کالدرون برای زمان ما نیست و به ارث رسیده. 
او در مورد تاخیر در پرداخت مبلغ اظهار داشت: مشکلی که ما الان داریم در بحث نقل و انتقال پول است. ما تعهدی که به هواداران دادیم را برای پول کالدرون تامین کردیم و الان حدود 10-15 روز است که برای جابجایی این رقم اقدام کردیم و جالب است بدانید که دو بار این پول ریجکت شده. بالاخره تحریم است و وقتی جمهوری اسلامی تحریم است، در تمام موارد است. 
سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به زمان باز شدن پنجره توضیح داد: الان خداراشکر بخشی از این پول نشسته و این تامین و انتقال طلب کالدرون کار بزرگی بود و ما این را به هواداران قول دادیم و انجام دادیم. یک مقداری از این پول مانده و در چند روز آینده قطعا این پول به دست وکیل خواهد رسید و پس از دریافت تائیدیه، 24 ساعته پنجره بازخواهد شد. ما مدارک سوییفت را از طریق فدراسیون به فیفا ارسال کردیم تا یک مجوز 10روزه به ما بدهد و قرارداد را ثبت کنیم.
برچسب ها: گابریل کالدرون
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها