به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۰۷۰۶۵

کنایه درودگر به کارگزار استقلال با اسکناس 7 تومانی!

گروه ورزشی: صادق درودگر در فوتبال برتر درباره ادعای 500 میلیاردی کارگزار استقلال صحبت کرد.
کنایه درودگر به کارگزار استقلال با اسکناس 7 تومانی!
 این عضو اقتصادی سازمان لیگ با موضع گیری درباره اقدامات اخیر استقلال اظهار داشت: اولا به برند تبلیغات محیطی آسیب خورده و دوما نگذاشتند تبلیغاتی که برای سایر باشگاه ها بوده و سازمان لیگ قرارداد بسته اجرا شود. خود آقای سردار آجورلو هم در صحنه بودند و دوستان توسعه و نگهداری هم بودند، اول تبلیغات‌چی‌های ما را راه ندادند و بعد تبلیغات خودشان را گذاشتند.
وی تاکید کرد: در همه جلسات گفته‌ایم و امضا کرده‌ایم که اگر باشگاه استقلال ضمانت نامه بیاورد، ما هم تبلیغ هایمان را می‌دهیم که به آنها کمک شود و بخشی از این درآمد ها را حاصل کرده باشند. عدد و شرایط امروز جامعه ما باتوجه به اینکه می‌بینید تمام بیلبوردهای کشور تبلیغات فرهنگی است، شرایط تبلیغات محیطی مطلوب نیست اما ما درآمدهایمان برای امسال از طریق تبلیغات محیطی بالای 200 میلیارد است. حضرت علی (ع) گفت که فاصله حقیقت و دروغ، گوش کردن و دیدن است. من برای استقلال و هوادارنش احترام قائلم اما شرکت هایی که می‌آیند دروغ می‌گویند. در حضور معاونت ورزش و جوانان دکتر علینژاد آقای صدری به کارگزاری که حضور داشت گفت که من 150 میلیارد می‌دهم و شما برای پرسپولیس را هم بگیرید که گفتند نه، فروش پیراهن و... هم وجود دارد. در قرارداد گفته‌اند حق پخش، درآمدی برای حق پخش مسجل نیست که بیشتر از 200 میلیارد بگیرند. ما 180 میلیارد تومان برای مزایده تبلیغات محیطی گذاشتیم و کسی نیامد. اگر کسی واقعا می‌خواست بیاید، برای کل لیگ می‌آمد. سال گذشته هم 130 میلیارد تومان بود (کل قرارداد).
درودگر با کنایه به کارگزار استقلال گفت: آقای فتح الله آمد کمپ مرحوم ناصر حجازی را درست کرد، آیا آنها آمدند با هواداران این زمین ها را غصب کردند؟ خیر؛ رفتند از طریق اداری این را گرفتند. الان هم ما چیزی به نام هیئت رئیسه سازمان لیگ و بعد هیئت رئیسه فدرسیون داریم. دوستان استقلال اگر چیزی دارند بیایند این را در هیئت رئیسه ما مطرح کنند و بعد اگر در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح شود و اگر تصویب شود ما اجرا میکنیم. اگر دوستان پیشنهادی دارند بیایند مطرح کنند و ما استقبال می‌کنیم. اگر کسی در فوتبال بزای تبلیغات محیطی باشگاه ها برنامه داشته باشد اولین حامی ما هستیم به شرطی که کارگزاران اسکناس 7 تومانی چاپ نکنند و واقعی باشد. 
صادق درودگر گفت: تبلیغات محیطی برای باشگاه ها است و بخشی از آن هم برای فدراسیون فوتبال است و مشاع است. ما هرچه به پرسپولیس گفتیم برای استقلال گفتیم.
وی افزود: این طرح ناپخته است و مثلا فرض کنید گفتند باشگاه‌های دیگر تبلیغات محیطی داشته باشند 2 میلیارد می‌دهیم. آیا تراکورسازی و سپاهان و نساجی با باشگاه هایی که طرفدار ندارند یکی هستند؟ ما به باشگاه ها تضمین دادیم که کارهایشان را انجام بدهیم و باید ضمانت وجود داشته باشد.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها