به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۰۷۰۶۸

فرگوسن قدرتی در انتخاب سرمربی یونایتد ندارد

گروه ورزشی: مایکل سیلوستره، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید درباره انتخاب سرمربی مشورتی با سر الکس فرگوسن نمی‌شود.
فرگوسن قدرتی در انتخاب سرمربی یونایتد ندارد
سر الکس فرگوسن همچنان یکی از شخصیت‌های محبوب باشگاه منچستریونایتد است و بسیاری باور دارند که او نقش بسیاری در تصمیمات این باشگاه ایفا می‌کند.
با این حال سیلوستره مدعی شده که او قدرت کمی در باشگاه دارد و این اد وودوارد است که تصمیم اصلی را درباره جانشین اوله گونار سولسشر اتخاذ خواهد کرد.
این مدافع سابق شیاطین سرخ به روزنامه فرانسوی اکیپ گفت:« قدرت فرگوسن محدود است. او عضو هیئت مدیره است اما درباره تغییر مربی با او مشورتی صورت نمی‌گیرد. آخرین باری که او نقشی در انتخاب مربی داشت مربوط به حضور دیوید مویس در سال 2013 است. او عضوی از تیم اجرایی باشگاه نیست و مطمئنا رابطه بسیار خوبی با اوله داشت اما کاری از پیش نبرد.»
 

 
سیلوستره در پاسخ به این سوال که بهترین هم تیمی سابقش چه کسی بوده گفت:« خیلی راحت می‌توانم این سوال را جواب دهم، رونالدوی اورجینال برزیلی. چون بازی و دقت او در زمین بی‌نظیر بود. و با توجه به سرعتی که در اجرای حرکات داشت، متوقف کردنش امری غیرممکن به نظر می‌رسید. هم تیمی بودن و حتی رویارویی با او حس خوبی داشت. او همیشه چیزی برای خلق کردن داشت، حتی وقتی با یک پا بازی می‌کرد هم می‌توانست معجزه کند.»
مایکل کریک موقتا هدایت یونایتد را برعهده گرفته و سیلوستره درباره او گفت:« ما در کنار هم رشد کردیم. او فردی بسیار آرام و فروتن است. او تیم را آماده خواهد کرد و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد. او هنوز در فاز یادگیری است اما مطمئنا باعث بهبود شرایط تیم خواهد شد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها