به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۰۷۰۶۹

نامه هشدار دهنده و جنجالی صالحی به فدراسیون فوتبال

گروه ورزشی: دومین احضاریه کمیته اخلاق برای وحید صالحی، این داور افشاگر فوتبال ایران نسبت به این نامه واکنش متفاوت و غافلگیرکننده‌ای نشان داد.
نامه هشدار دهنده و جنجالی صالحی به فدراسیون فوتبال
 وحید صالحی داوری که او را از حضور در برنامه فوتبال برتر و صحبت‌های افشاگرانه‌اش را علیه برخی تصمیمات مشکوک داوری به خاطر می‌آوریم، امروز با ارسال رونوشتی از نامه‌اش به فدراسیون فوتبال، اعلام کرد به دلیل اینکه هیچ یک از مقامات عالی فدراسیون برای گفتگو یا راستی آزمایی با وی تماس نگرفته، او هم برای ادای توضیحات به فدراسیون و کمیته اخلاق نخواهد رفت.
 
صالحی بنا بر احضاریه کمیته اخلاق امروز باید راس ساعت 16 خود را به محل این کمیته می‌رساند. در این نامه که به امضای  حسن کامرانی فر رسیده اعلام شده حتی در صورت غیبت نامبرده این جلسه برگزار و در آن تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد. صالحی در جواب با اعلام کلی "آقای فدراسیون فوتبال" ضمن انتقاد از آنچه که فدراسیون در قبال صحبت های وی انجام داده، این تشکیلات را به تخریب گری و حاشیه سازی متهم کرده است و نوشته است هیچ اعتمادی به مسوولان و مقامات فدراسیون فوتبال ندارد.
  
وی تاکید کرده علاقه ای به تماس مسوولان فدراسیون فوتبال ندارد. اما نکته مهم صحبت های صالحی به پاراگراف نامه او برمی‌گردد:
با توجه به در اختیار گذاشتن مدارک و مستندات به نهادهای نظارتی و مراجع صالحه و به دلیل تاکید مقامات مربوطه، جایز به انتشار و همکاری با فدراسیون فوتبال نمی‌باشم و متاسفانه از این حیث معذورم.
 
در بند پایانی نامه تاکید کرده فدراسیون فوتبال نیاز به ارکان قضایی مستقل دارد تا تصمیمات مشروع و مستقلی در ارکان فدراسیون فوتبال گرفته شود. او همچنین از کمیته اخلاق درخواست کرده تا پرینت مکالمات و پیامک‌های تمامی اعضای دپارتمان و کمیته داوران از آغاز فصل گذشته تا به امروز مورد بررسی قرار گیرد تا نفرات مرتبط با دلال مذکور ( فردی که او آن را به عنوان عامل  چیدمان داوران معرفی کرده) مشخص گردند.
 


پیرو صحبت‌های افشاگرانه صالحی، کمیته اخلاقق وی را به این محل برای بررسی ادعاهایش فراخوانده است. مساله‌ای که اکنون با اعلام صالحی او قرار نیست در آن کمیته حاضر شود و مدعی شده مداکر خود را در نهادهای دیگری دنبال خواهد کرد.
 

در این نامه که با خطاب عجیب "آقای فدراسیون فوتبال" نگارش شده، این داور افشاگر همچنان با پافشاری روی مواضع خود، ادعاهای دیگری را هم مطرح کرده و از عدم همکاری خود با فدراسیون در خصوص این موضوع خبر داده است.
 
 
به این ترتیب مشخص است که صالحی چه کسانی را مورد هدف خود قرار داده است. در جمع بندی این موضوع باید نوشت که او مراجع قضایی و امنیتی را از مدارک خود مطلح کرده و دیگر قصد ندارد برای رسیدگی به اتهامات مربوطه به فدراسیون فوتبال مراجعه کند و در عین حال به این باور رسیده که با توجه به قدرت آن نهادها، در مقابل عواقب احتمالی اتهاماتش مورد محافظت قرار خواهد گرفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها