به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۰۷۰۷۲

10 میلیون پوند؛ هزینه انتقال پوچتینو به یونایتد

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، همچنان جز گزینه‌های اصلی هدایت یونایتد باشد.
10 میلیون پوند؛ هزینه انتقال پوچتینو به یونایتد
مدیران یونایتد پس از شکست 1-4 برابر واتفورد تصمیم گرفتند که به همکاری با اوله گونار سولسشر خاتمه دهند و حالا در پی پیدا کردن جانشینی برای او هستند.
نتایج ضعیف یونایتد در هفته‌های اخیر باعث شد که گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج سولسشر و جانشینان احتمالی او از مدت‌ها قبل آغاز شود و گفته می‌شود زین الدین زیدان، برندان راجرز و مائوریسیو پوچتینو جز گزینه‌های اصلی این باشگاه هستند.
پوچتینو که در حال حاضر هدایت پی اس جی را برعهده دارد به جدایی از این باشگاه فرانسوی بی‌میل نیست و دوست دارد جانشین سولسشر در اولدترافورد شود. این علاقه به حدی است که برخی منابع باور دارند او ترجیح می‌دهد همین حالا از پاری سن ژرمن جدا شده و به یونایتد ملحق شود.
 

 
در این صورت یونایتد نیز نیازی به استفاده از سرمربی موقت تا پایان فصل ندارد. با این حال اگر قرار باشد این مربی 49 ساله آرژانتینی پیش از پایان فصل به یونایتد منتقل شود، مدیران این باشگاه باید بند فسخ 10 میلیون پوندی او را بپردازند.
این در حالی است که اگر هر دو طرف تا تابستان و پایان فصل جاری صبر کنند، این مبلغ نصف شده و به پنج میلیون پوند می‌رسد که رقم معقول‌تری است.
گفته می‌شود که سر الکس فرگوسن بار دیگر در این موضوع ورود کرده و سعی در متقاعد کردن پوچتینو دارد تا هدایت یونایتد را برعهده بگیرد.
این اولین باری نیست که این مربی آرژانتینی جز گزینه‌های اصلی یونایتد به حساب می‌آید و گفته می‌شد که در سال 2018 پس از اخراج مورینیو نیز او یکی از مربیان مدنظر مدیران این باشگاه لیگ برتری بوده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها