به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۰۷۰۷۸

بازیکنان PSG در انتظار حضور قریب الوقوع زیدان

گروه ورزشی: ستاره‌های پاری سن ژرمن باور دارند که زین الدین زیدان به زودی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.
بازیکنان PSG در انتظار حضور قریب الوقوع زیدان
 پوچتینو که در حال حاضر هدایت پاری سن ژرمن را برعهده دارد یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی اوله گونار سولسشر در اولدترافورد است.
در صورتی که مدیران یونایتد برای جذب این مربی اقدام کنند، احتمال این که زین الدین زیدان به عنوان جانشین او هدایت پی اس جی را برعهده بگیرد بسیار زیاد است.
روزنامه اسپانیایی مارکا نیز مدعی شده که بسیاری از بازیکنان حاضر در رختکن پی اس جی باور دارند که زیدان در آینده نزدیک جانشین پوچتینو روی نیمکت این تیم خواهد شد.
در حال حاضر یونایتد تصمیم گرفته که از مایکل کریک به عنوان مربی موقت استفاده کند و جستجوی انها برای جانشین دائمی اوله گونار سولسشر همچنان به نتیجه نرسیده است.
 

 
بسیاری باور دارند که مدیران این باشگاه علاقه زیادی به جذب زیدان دارند، هرچند گفته می‌شود که این مربی فرانسوی پاسخ منفی به پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری داده است.
زیدان پس از جدایی از رئال مادرید تا به حال هدایت هیچ تیمی را به عهده نگرفته و حالا احتمال دارد که در صورت حضور پوچتینو در یونایتد، این مربی نیز به پاریس رفته و روی نیمکت پی اس جی بنشیند.
مارکا همچنین خبر داده که بازیکنان پی اس جی به صورت مخفیانه درباره احتمال حضور زیدان در این تیم با یکدیگر صحبت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که احساس خوبی نسبت به این موضوع دارند.
پیش از این رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که پوچتینو علاقه زیادی به حضور در اولدترافورد و قبول هدایت منچستریونایتد است و ممکن است حتی پیش از پایان فصل جاری پاریس را به مقصد منچستر ترک کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها