کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطیبی: فریب صدرنشینی را نمی‌خوریم

2 آذر 1400 ساعت 14:02

گروه ورزشی: سرمربی آلومینیوم اراک تاکید کرد که بازیکنانش نباید گول صدرنشین فعلی را بخورند.


رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک که تیمش در پایان هفته ششم در صدر جدول قرار گرفت، در نشست خبری بازی فردای تیمش مقابل هوادار گفت: جا دارد از هیات فوتبال استان البرز تشکر بکنم که میزبان بازی هوادار است. یک بازی سخت مقابل تیمی داریم که تازه به لیگ برتر صعود کرده و انگیزه های زیادی دارد. هوادار تیم قابل احترامی است و طی بازی های اخیر، شکل بازی اش نشان داده که ، تیم زهرداری است.
او افزود: ممکن است هوادار تا این لحظه به نتایجی که دوست داشته نرسیده اما بازی های این تیم را که آنالیز کردیم متوجه شدیم قطعا فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم برنامه هایی که داریم را در زمین پیاده کنیم و به چیزی که دلمان می خواهد و هدفمان است برسیم.
سرمربی آلومینیوم در خصوص شرایط تیمش در جدول رده بندی تاکید کرد: دوست دارم که تیمم اول از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشته باشد و بعدا نتیجه هم به نفع ما باشد. ما در صدر جدول هستیم ولی به بچه ها گفتم که در جدول تیم ها بالا پایین می شوند و نباید گول این شرایط را بخوریم. بایستی با تمام وجود کارهایی که در این مدت انجام دادیم را نشان بدهیم و لیاقت خودمان را به اثبات برسانیم.
 خطیبی در پاسخ به سوالی در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا گفت: محروم که نداریم ولی یکی دو تا از بازیکنانمان مصدوم هستند. الحمدالله بازیکنان جایگزینی داریم و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.
او در مورد رویارویی اش با رضا عنایتی در بازی فردا اظهار داشت: 60-70 درصد سرمربیان لیگ برتر هم نسل هستیم. خوشحالم که نسل ما واقعا در بحث مربیگری خوب کار می کند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و نسلی که در دهه 70-80 بازی می کردند در کار مربیگری هم موفق باشند. ما هم بالاخره همکار، دوست و همبازی قدیمی هستیم و انشالله فردا یک بازی جوانمردانه را شاهد باشیم.


کد مطلب: 307080

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307080/خطیبی-فریب-صدرنشینی-نمی-خوریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir