کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیاتی از مدل جدید گوشی موتورولا

2 آذر 1400 ساعت 14:18


گروه فناوری:طبق اخبار منتشر شده از مدل جدید موتورولا، این گوشی در هند عرضه می شود و خصوصیات جدید آن نیز فاش شده است. گوشی مقرون به صرفه Moto G۳۱ موتورولا چند روز پیش به همراه Moto G۲۰۰، Moto G۷۱، Moto G۵۱ و Moto G۴۱ در بازار جهانی عرضه شد. قرار است گوشی جدید موتورولا در هند نیز عرضه شود و انتظار می‌رود که این برند به زودی تیزر‌هایی برای همین گوشی منتشر کند. طبق پیش بینی‌ها تاریخ انتشار مورد انتظار برای تیزر‌های این گوشی یک ماه تعیین شده است به شرط اینکه در روند انتشار آن مشکلی رخ ندهد.

به طور احتمالی، قیمت Moto G۳۱ در هند حدود ۱۰۰ یورو و معادل ۱۵۰۰۰ روپیه است که قیمتی کاملا منطقی برای گوشی مذکور محسوب می‌شود، اگرچه این دستگاه با قیمت ۲۰۰ یورو در اروپا عرضه شده که تقریباً معادل ۱۶۷۰۰ روپیه است.

جزئیاتی از مدل جدید گوشی موتورولا
در مورد مشخصات گوشی باید گفت که Moto G۳۱ از پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio G۸۵، ۴G، همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، اما مدل دیگری از این گوشی نیز با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه شده است. این مقرون به صرفه‌ترین پیشنهاد از سری G پنجگانه است که با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود.

صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی ۴۱۱ppi در این گوشی استفاده شده است. برای عکاسی، تنظیمات دوربین پشتی سه گانه‌ای که در مدل جدید موتورولا ارائه شده عبارت است از: سه ماژول دوربین ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی گوشی که امکان عکاسی سلفی با کیفیت بالا را به کاربران ارائه می‌کند. این دستگاه دارای استاندارد IPX۲ برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی است. قبلاً تأیید شده بود که این تلفن در مناطقی مانند اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه به فروش می‌رسد، اما اکنون هند نیز به فهرست اضافه شده است.


کد مطلب: 307089

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307089/جزئیاتی-مدل-جدید-گوشی-موتورولا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir