به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۰۷۱۰۸

انقلاب‌می‌خواهد‌دنیا را تحت پوشش خود قرار دهد

انقلاب‌می‌خواهد‌دنیا را تحت پوشش خود قرار دهد
گروه سیاسی: وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه مقوله ولایت فقیه یک مقوله مدیریتی است خدا آن را طراحی کرده، گفت: برای اداره جامعه، مردم باید قسط و عدل را در جامعه پیاده کنند و اداره حکومت را خدا بر عهده مردم می‌گذارد. امام هم همین مسیر خدای متعال را طی کرده و در دوران شکل گیری انقلاب، بسیج را تشکیل داد.
 حیدر مصلحی، اظهار کرد: انقلاب می‌خواهد دنیا را تحت پوشش خود و تمدن اسلامی، قرار دهد.وی تصریح کرد: یک متفکر انگلیسی می‌گوید اگر شیر خفته تمدن اسلامی بیدار شود، غرب روزگار سختی خواهد داشت.وی خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار شهید ترور داریم و بعد از دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی شدیدی تجربه کردیم و هزینه‌های زیادی دادیم و بعد از تهاجم فرهنگی، تهاجم اجتماعی آغاز شد و معضلات اجتماعی ما طراحی دشمن و مقداری از آن‌هم کم‌کاری ما آخوندهاست.
وزیر اسبق اطلاعات در رابطه با نقش روحانیت در دفاع مقدس، مطرح کرد: ما برای بررسی حضور روحانیت در دفاع مقدس، مقوله جدیدی در رابطه با نقش حوزه علمیه نجف در دفاع مقدس، شروع کردیم.مصلحی با بیان اینکه حوزه علمیه نجف نقش کلیدی در دفاع مقدس داشت، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، تعدادی از خلبانان عراقی به حوزه علمیه نجف، مراجعه کرده و بیان کردند که به ما می‌گویند شهرها را بمباران کنیم اما تمایلی به این کار نداریم. در حوزه علمیه به آن‌ها گفتند که بمب‌ها را در بیابان بندازید.  این مسئله در نماز جمعه بیان و صدام متوجه شد و آن‌ها را اعدام کرد. ما به دنبال شناسایی این افراد هستیم تا شهید اعلام کنیم و با توجه به نقش حوزه علمیه نجف، به سراغ آن‌ها می‌رویم و از فعالیت‌هایشان می‌پرسیم.


 
برچسب ها: حیدر مصلحی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها