به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۳۰۷۱۱۴

بازیکن موردعلاقه ژاوی به فینال نوکمپ رسید

گروه ورزشی: عثمان دمبله بالاخره توانست خود را به بازی امشب برابر بنفیکا برساند و وارد فهرست بارسلونا شد.
بازیکن موردعلاقه ژاوی به فینال نوکمپ رسید
 بارسلونا امشب در نوکمپ یک بازی فینال گونه و بسیار مهم را پیش رو دارد. آبی اناری ها باید به مصاف بنفیکا بروند و محکوم به پیروزی هستند. بارسا با شش امتیاز از 4 بازی پس از بایرن در رده دوم قرار دارد و بنفیکای  4 امتیازی هم سوم است.
در بازی رفت بنفیکا توانست سه گل به بارسا بزند و اگر فردا یک تساوی هم بگیرد، در هفته پایانی شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت چرا که در صورت برتری بر دیناموکیف و ناکامی احتمالی بارسا در زمین بایرن، قرمزهای لیسبون به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهند رفت.
 

 
خبر خوب برای ژاوی اینکه عثمان دمبله توانست خود را به این فینال برساند. ستاره فرانسوی که سه هفته پیش در بازی برابر دینامو کیف مصدوم شده بود، به موقع ریکاوری کرد و وارد فهرست شد. دمبله مهاجم مورد علاقه ژاوی است و سرمربی کاتالان در مراسم معارفه خود ضمن تمجید از او گفته بود که دمبله در پشت خودش می تواند بهترین بازیکن دنیا باشد و تمدید او را درخواست کرده بود.
 

 
سرجینیو دِست نیز دیگر مصدوم بارسلوناست که توانست به بنفیکا برسد. سرخیو بوسکتس و نیکو گونزالس که در دربی کاتالونیا مصدوم شده بودند نیز وارد فهرست شده اند. بارسا در صورت پیروزی صعودش را قطعی خواهد کرد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها