به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۰۷۱۴۸

تولید کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد

تولید کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد
گروه علمی:طبق گزارشی جدید اوپو مشغول توسعه خودروهای خودران برای بازار هند است و احتمالا در اوایل ۲۰۲۴ میلادی آنها را رونمایی می کند. طبق گزارشی جدید شرکت «بی بی کی الکترونیکز»، مالک برندهای اوپو و وان پلاس، قصد دارد خودروهای برقی در هند عرضه کند. این برندها تاکنون نام‌های تجاری برای محصولات حمل و نقلی مختلفی مانند خودروهای برقی و خودران در هند ثبت کرده‌اند.
 
در همین راستا «موکول شارما» افشاگر مشهور حوزه فناوری ادعا می‌کند اوپو تصمیم دارد خودروهای برقی برای بازار هند را توسعه دهد. همچنین این شرکت فرایند برنامه ریزی تولید را آغاز کرده است.افشاگر مذکور معتقد است وسایل نقلیه برقی مذکور را احتمالاً در اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ میلادی رونمایی می‌کند.

البته در این گزارش جزئیاتی درباره خصوصیات فنی یا مشخصات سخت افزارهای خودروهای برقی مذکور ذکر نشده است. باید در نظر داشت که خبر مذکور هنوز تأیید نشده است.اما اگر گزارش‌ها صحت داشته باشد، احتمالاً اوپو تیزرهایی برای وسایل نقلیه برقی اش در ماه‌های آینده ارائه می‌کند. با توجه به شکوفایی بازار خودروهای برقی، تولید کنندگان این محصولات نیز سعی دارند در بازارهای آسیایی نقش پر رنگ تری بیابند.

پیش از این نیز تسلا از برنامه‌های خود برای عرضه خودروهای برقی در هند خبر داده بود. بنابراین تعجبی ندارد شرکت‌های بزرگ فناوری که به تازگی در صنعت خودروسازی سرمایه گذاری کرده‌اند، خود را برای رقابت در این بازار آماده کنند.صنعت خودروی برقی هند در این اوخر رشد قابل توجهی داشته است. آمار فروش این نوع وسیله نقلیه در هند و در نیمه نخست سال مالی ۲۰۲۱( آوریل تا سپتامبر) ۶ هزار و ۲۶۱ دستگاه اعلام شده است.
برچسب ها: خودرو برقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها