به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۰۷۱۹۵

ابراز رضایت ژاوی با وجود توقف برابر بنفیکا

ابراز رضایت ژاوی با وجود توقف برابر بنفیکا
گروه ورزشی: سرمربی آبی اناری‌ها باوجود توقف ناامید کننده خانگی برابر بنفیکا از عملکرد شاگردانش راضی است. او تاکید کرد که تیمش چاره‌ای جز پیروزی برابر بایرن ندارد. بارسلونا در دیدار برگشت برابر بنفیکا با تساوی بدون گل متوقف شد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد سخت شود.
 
آبی اناری‌ها برای صعود به دور بعد باید برابر بایرن مونیخ به پیروزی دست پیدا کنند چرا که اگر بنفیکا در بازی پایانی خود پیروز شود و بارسلونا امتیاز از دست بدهد این تیم پرتغالی راهی دور بعد می‌شود.ژاوی بعد از بازی گفت: اگر گل می زدیم شب خوبی برای ما رقم می‌خورد اما متاسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و تنها یک امتیاز به دست آوردیم. باید مثبت فکر کنیم. یک بازی دیگر باقی مانده است. ما تیم بزرگ بارسلونا هستیم و برای پیروزی به مونیخ می‌رویم.

او ادامه داد: من براین باور هستم که باوجود توقف خانگی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در دو بازی که من سرمربی بارسلونا بوده‌ام تنها یک گل به ثمر رسانده‌ایم که آن هم از نقطه پنالتی بوده است و این نشان می دهد که باید در خط حمله فعالیت بیشتری داشته باشیم. باوجود آنکه به تساوی رسیدیم اما من از عملکرد تیم راضی هستم.
ژاوی درباره دمبله گفت: با آمدن دمبله تحرک ما بیشتر شد. او بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست تاثیر خود را نشان دهد اما متاسفانه ضربه او به گل تبدیل نشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها