به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۰۷۲۵۳

دانشجویان اماراتی به دانشگاه باز می‌گردند

دانشجویان اماراتی به دانشگاه باز می‌گردند
گروه علمی: دانشگاه‌های امارات متحده عربی از ابتدای سال نو میلادی برای ازسرگیری آموزش حضوری بازگشایی می‌شوند.به گزارش ایسنا، تمام دانشگاه‌ها و مدارس امارات متحده عربی از ژانویه سال آینده با ظرفیت ۱۰۰ درصد بازگشایی خواهد شد اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ادامه خواهد یافت.
 
مقامات آموزش عالی امارات اخیرا اعلام کرده‌اند که تمام دانشجویان، اساتید، معلمان و کارکنان مراکز آموزشی این کشور واجد شرایط دریافت دوز سوم واکسن کووید-۱۹ هستند تا در برابر سویه‌های جدید کروناویروس مقاومت داشته باشند.سخنگوی دولت امارات در نشستی اعلام کرد: همه مراکز آموزشی اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان از بازگشت دانشجویان و دانش‌آموزان را انجام داده‌اند و از آنجا که تعداد روزانه موارد ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور در حال کاهش است، بازگشت دانشجویان و دانش‌آموزان به محیط آموزش مانعی ندارد و دانشجویان از ابتدای نیمسال دوم تحصیلی جاری یعنی از ابتدای ژانویه به کلاس‌های درس بازمی‌گردند.

بنا بر اعلام مسئولان آموزش عالی امارات، همه دانشجویان باید برای ورود به خوابگاه‌ها کارت واکسیناسیون خود را ارائه دهند. افرادی هم که به دلیل مشکلات پزشکی قادر به تزریق واکسن نیستند، باید هر هفته نتیجه منفی تست کرونا خود را به دانشگاه ارائه دهند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها