کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ناصرپور به قهرمان روس کشتی جهان رسید

3 آذر 1400 ساعت 13:44


گروه ورزشی: ۵ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن دوم رقابت‌های قهرمانی ارتش‌های جهان راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات پنج وزن دوم سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران و با حضور۱۲ تیم در حال برگزاری است.

در پایان رقابت‌های صبح امروز(چهارشنبه)، پویا ناصرپور در ۶۰، حسین اسدی در ۶۷، محمدرضامختاری در ۷۷، حسین نوری در ۸۷ و امیرقاسمی منجزی در ۱۳۰ کیلوگرم راهی نیمه نهایی شدند.در وزن ۶۰ کیلوگرم پویا ناصرپور در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر نورایر هاخویان از ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله به مصاف سرگئی املین قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۷ نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و حسین اسدی در گروه B با نتیجه ۹ بر صفر احمد النکدالی از سوریه را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل الکسی کیانکین کشتی گیر مطرح روسیه با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور با نتیجه ۸ بر صفر واروژان گریگوریان از ارمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رومن پاچورکوفسکی از لهستان می رود.

۸۷ کیلوگرم حسین نوری در دور اول با توجه به حاضر نشدن مهد فدالدین آلاستا از سوریه پیروز میدان شد وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جولیوس ماتوزویسیوس از لتونی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نوری در این مرحله به مصاف گئورگ تادیووسیان از ارمنستان می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۷ نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و امیر قاسمی منجزی در گروه B در کشتی نخست با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب ویتالی شور از روسیه شد وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی روماس فردریکاس از لتونی را مغلوب کرد و به‌عنوان نفر اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله داویت اواسپیان از ارمنستان است.


کد مطلب: 307263

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307263/ناصرپور-قهرمان-روس-کشتی-جهان-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir