کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فلاحت‌زاده: قلعه‌نویی قلباً استقلالی است

میزان , 3 آذر 1400 ساعت 14:13


گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیر قلعه نویی یکی از نخبه‌های فوتبال ما و یکی از پر افتخارترین مربی‌های ایران است. او هم دوست دارد تیم خودش ببرد هم علاقه دارد استقلال موفق باشد.
 

 فرشاد فلاحت زاده در خصوص تقابل حساس استقلال با گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی با گل‌گهر قطعاً یک مسابقه سخت خواهد بود، زیرا امیر قلعه‌نویی تیمی بسیار خوب بسته است. قلعه‌نویی یکی از نخبه‌های فوتبال ما و یکی از پر افتخارترین مربیان ایران است. او هم دوست دارد تیم خودش ببرد و هم علاقه دارد استقلال موفق باشد و نتیجه بگیرد، زیرا قلبا استقلالی است. امیدوارم بازی زیبایی ببینیم که همراه با برد استقلال باشد و ۲ امتیاز حساسی که مقابل نساجی از دست دادیم جبران شود.

وی درباره تساوی استقلال مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی ادامه داد: تساوی در ورزشگاه آزادی برای استقلال اصلا خوب نیست خصوصاً حالا که هواداران به خاطر از دست دادن امتیازات، احساس خطر کرده‌اند. چند سالی است استقلال نتایج درخور نام خودش کسب نکرده و اگر در ابتدای فصل و نیم فصل اول امتیازات را خوب جمع کنیم در ادامه راه به مشکل خواهیم خورد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با لزوم ورود VAR به لیگ برتر ایران تصریح کرد: VAR تبدیل به یک معضل در فوتبال ما شده است و اگر یک داور درست هم قضاوت کند، شک و شبهه‌های زیادی پیش خواهد آمد. باید با پیگیری مسئولان فدراسیون فوتبال، هرچه سریعتر، همانند بیشتر کشور‌های جهان VAR وارد فوتبال ما شود.

وی در رابطه با عملکرد مهاجمان تیم استقلال عنوان کرد: قاسمی نژاد بازیکن خوب و موثری است، اما در استقلال تحت فشار است. اگر از جناحین برای او توپ ارسال شود بازیکن سرزنی است، اما حریفان استقلال این نکته را می‌دانند و جناحین را بسته و عمق را در اختیار ما قرار می‌دهند. یامگا در اولین بازی خود دو گل به ثمر رساند، اما پس از آن به هافبک راست منتقل شد و تاثیرگذاری او کمتر شد. یامگا اگر بتواند حرکات عمقی انجام دهد و هافبک‌ها پاس‌های عمقی خوبی ارسال کنند استقلال می‌تواند خطرناک‌تر ظاهر شود.

مدافع اسبق آبی پوشان پایتخت در خصوص بازی کردن علیرضا رضایی در چارچوب دروازه استقلال مقابل نساجی گفت: بازی دادن به علیرضا رضایی کاری خوب از سوی فرهاد مجیدی بود و او یک دروازه بان جوان و با انگیزه را به فوتبال ایران معرفی کرد. رضایی از لحاظ فیزیکی و روحی روانی طوری بود که انگار ۱۰ سال است در استقلال بازی می‌کند و بسیار با تجربه و اعتماد به نفس کار کرد. این حرکت یکی از نقاط مثبت استقلال امسال است.

فرشاد فلاحت زاده در پایان درباره عملکرد خوب خط دفاع آبی‌ها خاطرنشان کرد: مجیدی موفق شده ضعف‌های دفاعی پارسال را پوشش دهد و تیم در حال اوج‌گیری است. استقلال قبلا خوب بازی می‌کرد، اما نتیجه نمی‌گرفت، اما امسال خیلی زیبا بازی نمی‌کند و بیشتر به دنبال کسب ۳ امتیاز است و این روش خیلی بهتر است. در فوتبال چیزی که در انتها اهمیت دارد همین ۳ امتیاز هر بازی است.


کد مطلب: 307278

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307278/فلاحت-زاده-قلعه-نویی-قلبا-استقلالی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir