کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصلانیان: گل‌محمدی در پرسپولیس تنها است

3 آذر 1400 ساعت 14:16


گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «یحیی گل‌محمدی» در پرسپولیس تنها است. شرایط تیم نسبت به چند دهه قبل هم بدتر شده است. امیرحسین اصلانیان در مورد تساوی بدون گل سرخپوشان برابر مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی عملکرد چندان خوبی نداشت. البته چندین موقعیت خوب داشتیم و اگر کمی خوش شانس بودیم، می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما این اتفاق رخ نداد.
 

وی در رابطه با از دست رفتن امتیازات کامل سه بازی اخیر پرسپولیس افزود: اگر نگاه کنید، می‌بینید از بازیکنانی که چند سال کنار هم بودند، تنها ۲ بازیکن باقی مانده و تیم نسبت به چند سال اخیر تغییرات زیادی داشته است. بازیکنانی که رفتند نفراتی تاثیرگذار بودند و در سوی مقابل نیز بازیکنانی در سطح آنها جایگزین نشدند و ضربه‌ این جابجایی‌ها را پرسپولیس خورد.

پیشکسوت سرخپوشان اضافه کرد: البته مشکل از فوتبال ما است که دیگر بازیکن باکیفیت نساخته و خالی از ستاره شده است. در مجموع، با نگاه به لیگ امسال می‌توان گفت که کیفیت بازی‌های امسال نسبت به گذشته پایین آمده است.اصلانیان تاکید کرد: پرسپولیس بهترین بازیکنانش را از دست داد، پنجره‌ نقل و انتقالاتی‌اش بسته شد، از نظر مالی شرایط خوبی ندارد. گل‌محمدی در پرسپولیس تنها است و می‌توان گفت که ابزار را از او گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در همه پست‌ها بازیکن نیاز داریم. اگر بخواهیم با تیم‌های دیگر رقابت کنیم باید حداقل چهار یا پنج ستاره به تیم اضافه شوند. تیم از خط دفاعی مشکل دارد تا خط حمله.پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: سیدجلال حسینی سنش بالا رفته و تیم را عقب نگه می‌دارد. همین موضوع باعث می‌شود بین خطوط فاصله بیافتد. بازیساز و هافبک جنگنده نداریم که اجازه ندهد توپ به دروازه نزدیک شود. از طرفی تیم هافبک طراح هم ندارد که به مهاجمان توپ رسانی کند. در خط حمله هم به مهاجم سرزن نیاز داریم که از ارسال‌ها استفاده کند.

اصلانیان تاکید کرد: متاسفانه به خاطر شکایت کالدرون چند ماهی است پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. از چند ماه قبل معلوم بود که این پنجره بسته می‌شود، اما اقدامی صورت نگرفته است. این سو مدیریت‌ها به تیم ضربه می‌زند.وی گفت: چند دهه قبل مجموعه پرسپولیس زیر نظر علی پروین بود. او هم مربی بود و هم مدیر؛ اما فوتبال نسبت به چند دهه قبل حرفه‌ای‌تر شده است و هر باشگاه نیاز به ساختار دارد. در آن مقطع علی پروین و دوستانی که او داشت اجازه نمی‌دادند تیم مشکل داشته باشد، اما اکنون به جای آنکه فوتبال کشورمان به روز دنیا نزدیک شود، نسبت به چند دهه قبل هم اوضاع بدتر است. الان در پرسپولیس مدیری نمی‌بینم و کسی را نمی‌شناسم که برای حل مشکلات تیم اقدامی کرده باشد.

پیشکسوت سرخپوشان گفت: برای آنکه مشکلات برطرف شود، نیاز داریم که تیم هم از نظر بازیکن و هم از نظر روحی تقویت شود چرا که بدین صورت در ادامه لیگ به مشکل خواهیم خورد.تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۸ و در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است.


کد مطلب: 307280

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307280/اصلانیان-گل-محمدی-پرسپولیس-تنها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir