به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۰۷۲۸۵

عواقب ابتلا به دلتا کرونا در دوران بارداری

عواقب ابتلا به دلتا کرونا در دوران بارداری
گروه علمی:مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا آماری را در مورد خطر گونه جهش یافته "دلتا" از کرونا برای زنان باردار گزارش کرد.مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ابتلای زنان به گونه جهش یافته «دلتا» از ویروس کرونا در دوران بارداری، احتمال مرده زایی را به میزان سه برابر افزایش می‌دهد.
 
بر اساس آمار متکی بر این مراکز از حدود ۱.۲۵ میلیون تولد در آمریکا بین مارس ۲۰۲۰ تا سپتامبر سال جاری، حدود ۸۲۰۰ مرده زایی به ثبت رسیده است که میزان آن کمتر از یک درصد بوده است.با این حال؛ از ۲۲۰۰۰ تولد افراد مبتلا به کووید۱۹ در آن دوره، ۲۷۳ مرده زایی با نرخ ۱.۳ درصد رخ داده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که از ژوئیه تا سپتامبر، پس از اینکه جهش "دلتا" در سطح آمریکا غالب مبتلایان را شکل داد، نزدیک به ۱۲۰۰ مرگ در میان افراد آلوده به این ویروس در زمان تولد گزارش شده است که تقریباً ۳ درصد از بارداری‌هاست.بر اساس آنچه که توسط خبرگزاری UPI گزارش شده است. "این تجزیه و تحلیل شواهدی از ارتباط بین عفونت با کووید۱۹ در دوران بارداری و مرده زایی را نشان می‌دهد. "

طبق گفته کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان، مرده زایی می‌تواند در هفته بیست و هشتم بارداری اتفاق بیفتد.
تجزیه و تحلیل داده‌های بیش از ۱.۲۵ میلیون تولد در سراسر آمریکا در طول همه‌گیری نشان می‌دهد که افراد مبتلا به کووید-۱۹ در زمان تولد ۹۰ درصد بیشتر از افراد غیر آلوده در معرض خطر سقط جنین هستند.
برچسب ها: ویروس کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها